One-Way Passage Bölüm5

 Hastane odası ancak bu kadar büyüktü; Xia Wennan odanın içinde dolaşacağını söylemesine rağmen neredeyse gidecek hiçbir yer yoktu. Pencerenin yanında durdu ve birkaç adım sonra dışarı bakmak için perdeleri açtı.

 Kısa süre sonra Ming Luchuan'ın varlığını yanında hissetti. 

Gece esintisi geçerken bitki ve çiçek kokusu odayı doldurdu. Aynı zamanda hava başka bir kokuyla dolmuştu. Çok hoştu, odunsu bir koku, belirli bir ağacın kokusu gibi serindi. Birkaç basit kelimeyle anlatmak zordu ama dağların derinliklerindeki bir ormanın ortasındaymış izlenimi veriyordu. Göklere doğru baktığınızda, etrafınızın göğe yükselen eski, dümdüz ağaçlarla çevrili olduğunuzu bulursunuz. Berrak bir dağ kaynağının serin suyu ayak tabanlarınıza değiyordu. Ormanın derinliklerinde, her zaman yeşil çatı kiremitleri ve beyaz duvarları olan eski bir tapınağın silueti gözünüzün önünde belirirdi.

 Bu görüntü, Xia Wennan'ın bulunduğu durumdan (bir yaz gecesi bir hastane odası) tamamen farklıydı ve zihnini bir anlık sakinliğe kavuşturdu. 

 Ancak bu kısa sakinliğin ardından Xia Wennan, algıladığı soğuk odunsu kokunun Ming Luchuan'ın feromonlarının kokusu olduğunu aniden fark etti. 

 Bilincini yeniden kazandığı andan şimdiye kadar, Ming Luchuan'la oldukça uzun zaman geçirmişti, ancak, Ming Luchuan'ın feromonlarının kokusunu ilk kez alıyordu. Daha sonra Ming Luchuan ile arasına biraz mesafe koymak için bir adım geri attı. 

 Ming Luchuan'ın yüzü pencereden sızan ay ışığında yıkanıyordu. Çıkık burun köprüsü, herhangi bir ifadeden yoksun yüzünün bir tarafına gölge düşürüyordu. Sadece kalın kirpikleri sanki bitkinmiş gibi sarkıyordu. “Neyden kaçınmaya çalışıyorsun?”

 Xia Wennan, "Feromonlarının kokusunu alabiliyorum" demeden önce bir an tereddüt etti.

 Sakin bir durumda bile, diğer cinsiyetler Alfa feromonlarını istilacı olarak görüyorlardı ve kişinin istediği gibi feromon salması kabalık olarak görülüyordu. 

 Ming Luchuan'ın feromonlarının havadaki konsantrasyonu ne hafif ne de yoğundu. Xia Wennan'a baktı ve "Kötü mü kokuyor?" diye sordu.

 Xia Wennan bunu düşündü ve cevapladı, "Aslında güzel, sadece... uygunsuz." Bundan sonra şunu ekledi: "Beta olabilirim ama kokulara karşı özellikle hassasım." 

 "Biliyorum" dedi Ming Luchuan.

 Feromon kokusu dağıldı. 

 Xia Wennan rahat bir nefes aldı. O anda Ming Luchuan'ın bu kadar mantıksız biri olamayacağını hissetti ve henüz dile getiremediği bir soruyu sordu: "Neden evlendik?"

 Ming Luchuan'ın bakışları pencereye doğru kaydı. "'Neden?" diye tekrarladı alçak sesle.

 "Evet" dedi Xia Wennan, "Neden seninle evlenmeyi seçtiğimi gerçekten anlayamıyorum." Bunu söyler söylemez sözünün yanlış yorumlanabileceğini fark etti ve aceleyle ekledi: "Senin kötü bir adam olduğunu düşünmüyorum. Sadece... daha önce hiç Alfalardan etkilenmemiştim.” Özellikle erkek Alfalar, diye ekledi içinden.

 Ming Luchuan hâlâ ona bakmıyordu. Biraz ciddi görünüyordu ve ancak bir süre sonra "Hiçbir fikrim yok" dedi.

 "Ne?" Xia Wennan ne demek istediğini anlamadı. 

 Ming Luchuan, "Bana evlenme teklif eden sensin" dedi.

 "Ne ?" Bu sefer Xia Wennan'ın inançsızlığı aşikardı.

 Ming Luchuan elini kaldırdı ve avuç içi aşağıya bakacak ve parmakları hafifçe kıvrılacak şekilde hafifçe pencere pervazına koydu. "Benden hoşlandığını ve birlikte olmamız gerektiğini söyledin."

 Ses tonunda hiçbir şaka izi yoktu; Sesi olabileceği kadar ciddi geliyordu.

 Xia Wennan otomatik olarak yalanladı, "Mümkün değil! Ya ben aklımı kaybettim ya da sen hayal görüyorsun!”

 Ming Luchuan ona bakmak için döndü, bakışları karardı. 

 Xia Wennan onu kışkırtmaya o kadar da istekli değildi ama ağzı da geri adım atmaya istekli değildi, "Yanlış mıyım? Benim yerimde olsaydın ve biri sana bir gün bir tavuğa aşık olduğunu ve ona delicesine aşıktın ki onunla evlenmek zorunda kaldığını söyleseydi , ona inanır mıydın?”

 "Benim tavuk olduğumu mu düşünüyorsun?" Ming Luchuan tiksinmiş görünüyordu.

 Xia Wennan, “Benzetmeleri anlamıyor musun? Tavuklara ilgi duymadığım gibi, erkek Alfalara da ilgi duymazdım."

 Ming Luchuan ona doğru bir adım attı. "Ben tavuk değilim."

 "Senin tavuk olduğunu söylemedim!" Xia Wennan bu cümleyi söylediği anda aniden kurak havada Ming Luchuan'ın feromonlarının kokusunu bir kez daha duydu ve Ming Luchuan'la mesafesini korumak için geriye doğru tökezlerken sonraki sözleri dilinde öldü. 

 Xia Wennan'ın bacakları yatağa çarptı ve poposu kenara düştü. Ming Luchuan'a baktı ve kekeledi, "Omega olmasam da hâlâ kanunlar tarafından korunuyorum. Sırf Alfa olduğun için ortalığı karıştıramazsın."

 Ming Luchuan, "Ben senin yasal eşinim" dedi. 

 Xia Wennan, "Evliliğimizin gerçekten yasal olup olmadığını kim bilebilir?"

 Ming Luchuan'ın yüzü dondu, dudaklarından tek bir kelime bile çıkmadı. 

 Xia Wennan bacaklarını birbiri ardına kaldırdı ve yatağa çıktı. Uzanıp battaniyeyi yavaşça göğsüne çekti. "Yatıyorum." Başını kaldırdı ve inanarak konuştu. 

 Ming Luchuan hiçbir şey söylemedi. 

 Xia Wennan devam etti, “Geç oldu. Biraz dinlenelim, tamam mı?” Bununla birlikte, özenle sevimli bir gülümseme takındı.

 Ming Luchuan bir an ona baktı, sonra dönüp katlanır yatağa doğru yürüdü. 

 Rahat bir nefes alan Xia Wennan hemen uzandı ve battaniyeyi yüzünün yarısını kaplayana kadar çekti. 

 Ming Luchuan başka bir şey söylemeden kendi yatağına uzandı. 

 Muhtemelen Ming Luchuan'ı kızdırdığını düşünen Xia Wennan, aralarındaki ortamı yumuşatmak için birkaç şey söylemek istedi ama dönüp yan yataktaki adama baktığında karanlıkta görebildiği tek şey şişkin bir adamın şekliydi. 

 Tereddütlü bir saniyenin ardından Xia Wennan bu fikirden tamamen vazgeçti. Gözlerini sessizce kapattı, yorgunluk yavaş yavaş kendini göstermeye başladı ve sonunda uykuya daldı. Üniversite öğrencilerinin pek çok endişesi olabilir ama iyi bir gece uykusu neyi düzeltemez?

 Ertesi sabah, yönetmen Lin Shuqiu'ya, doktor ziyaretlerinin ardından Xia Wennan'ın taburculuğunu imzalamasını söyledi. 

 Ming Luchuan tahliye süreçlerinden sorumluydu. Xia Wennan hastane odasında bekledi ve eşyalarını toplama zamanı geldiğinde elinde fazla bir şey olmadığını fark etti.

 Ming Luchuan dönmeden önce odaya genç bir erkek Beta girdi. Takım elbise giyiyordu, gözlük takıyordu ve dudaklarının doğal kıvrımı zorla düzleştirilerek titizlikle katı bir görünüm sergiliyordu. 

 Xia Wennan ona şaşkın bir bakış attı. 

 Bir süre sessiz kaldıktan sonra konuştu: "Bay Xia, ben Bay Ming'in asistanıyım. Benim adım Xu Feng.”

 Xia Wennan başını salladı. "Merhaba."

 Xu Feng, "Sizi almaya geldim efendim" dedi.

 Konuşmasını bitirir bitirmez Ming Luchuan kapı eşiğinde belirdi ve "Hadi gidelim" dedi. 

 Xia Wennan ayağa kalktı, komadan uyandığı odaya son bir bakış attı ve Ming Luchuan ile Xu Feng'in peşinden gitmeden önce içini çekti.

 Hastanenin önüne siyah bir Maybach park edilmişti. 

 Xu Feng, Xia Wennan'ın çantasını taşıdı ve bagajda sakladı. Xia Wennan'ın ayakları arabanın önünde durduğunda, arabanın parlak, boyalı yüzeyine dokunmak için uzandı ve aklına tuhaf bir fikir geldi.

 O zamana kadar Ming Luchuan çoktan arka koltuğa geçmişti. Açık araba kapısından Xia Wennan'ı izledi ve sabırsızlıkla ona "Arabaya bin" diye ısrar etti.

 "Bu benim arabam mı yoksa senin araban mı?" Xia Wennan ona sordu. 

 Xia Wennan'ın yanından geçip ön yolcu koltuğuna doğru ilerleyen Xu Feng, Xia Wennan'ın sorusunu duyunca sessizce gözlerini kaldırdı.  

 Ming Luchuan, "Bir fark var mı?" diye sordu.

 Xia Wennan, "Büyük bir fark var" dedi. Şöyle düşündü: Bu senin beni destekleyip desteklemediğini veya benim seni destekleyip desteklemediğimi belirler. 

 Ming Luchuan, "Bu şirketin arabası" diye yanıtladı. 

 Xia Wennan belinden eğildi ve Ming Luchuan'a "Hangi şirket?" diye sordu.

 Bu sefer Xu Feng ağzından kaçırdı, "Bay Ming'in ailesinin şirketi Ming Yan.”

 "Ah." Xia Wennan'ın kalbindeki küçük kıvılcım söndü. Cansız bir şekilde, "O halde içeri girmeyeceğim" dedi.



<ÖNCEKİ                    📖                    SONRAKİ>


One-Way Passage Bölüm5 One-Way Passage Bölüm5 Reviewed by LELE on Ocak 27, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi