Plum Candy Love Bölüm5

 “…”
 
 “…”
 
 Okuldan çıktığımda Dae-han okulun arka kapısında duruyordu.
 
 Gittiği her yerde sigara kokusu onu takip ediyordu. Bacaklarını çaprazlayıp bana baktı. Onu tanımıyormuş gibi davranıp yanından geçtim ama o sessizce beni takip etti.
 
 Okulun arkasında birkaç küçük kırtasiye dükkanı vardı ve geri kalanı da dolambaçlı bir ara sokakta bulunan birkaç villaydı. Arka taraf henüz geliştirilmediğinden ana yola ulaşmak için oradan geçmek zorunda kalıyordum.
 
 Dürüst olmak gerekirse, buralarda araba bulmak zor ve gece bireysel çalışması bittiğinde ilk etapta saat 10 civarında pek fazla insan yoktu. Burada zorbalığa uğramam çok doğaldı. Sokak lambaları açıktı ama ben hâlâ endişeliydim. CCTV düzgün çalışıyor mu? Dae-han'ın yanında durmak suçu önlemeye daha fazla dikkat etmemi sağladı.
 
 Beni gördüğünde kulaklarının kızarmasına ve gözlerinin parlamasına ya da bana angX vermesine, bana PXNIC almasına ve hatta bana dondurma almasına rağmen Dae-han'dan hâlâ şüpheleniyordum. Her şeyden önce beni yemekle kandırmış olabilir ama bundan sonra yavaş yavaş asıl konuya gelebilir.
 
 Mesela bu kadar karanlık ve ıssız bir sokakta yalnız kalmamızı beklemek.
 
 Omzumda ki çanta askısını tuttum. Gerektiğinde kaçabilmek için ön ayağımı güçlendirdim. Ağabeyimin oldukça şiddetli bir mizacı var. Hızlı bir koşucuydum çünkü sürekli kardeşimden kaçıyordum.
 
 "Ki Young-hyun."
 
 Dae-han ne kadar dikkatli olduğumu fark etti mi? Dikkatlice bana seslendi. Ona cevap vermek için "Evet" dedim.
 
 “Omzuna mesaj yaptığımda canın acıdı mı?”
 
 "Evet."
 
 Açıkça orta da olan şeyi sordu. Lim Dae-han bakışlarını eline indirdi. Yumruğunu sıktı ve bana bir kez daha sordu.
 
 "Bu senin için gerçekten rahatsız edici mi?"
 
 Lim Dae-han'ın sesi erken yaz gecesini doldurdu. Dudaklarımı yaladım. Gün boyunca sürekli yaşanan karışıklık nedeniyle Dae-han'dan rahatsızlık duymuyordum. Oldukça rahattı. Gücünü kontrol edemedi ve biraz keyfi davrandı. Bir kral gibi hüküm sürmesine rağmen karnımı doyurmadı mı, bana masaj yapmadı mı, sanki hayvanat bahçesindeymiş gibi bana birçok tuhaf davranış göstermedi mi?
 
 “... Beni eve mi götürüyorsun?”
 
 Soruyu dikkatlice sorduğumda Lim Dae-han yumuşak bir şekilde cevap verdi.
 
 "Evet."
 
 Ne diyeceğimi bilemedim, o yüzden sadece dudaklarımı yaladım.
 
 "Eğer rahatsız ediciyse"
 
 Dae-han devam etti.
 
 “Seni sadece mahallenin yakınına götüreceğim.”
 
 Lim Dae-han sınıfta alkol ya da sigara kokarken ara sıra yüzüstü uyuyordu ve öğle yemeği sırasında diğer çocuklarla futbol oynuyor ya da bir yerlerde ortadan kayboluyordu. Öğleden sonra dersinde onu hiç doğru düzgün görmemiştim.
 
 Dürüst olmak gerekirse Dae-han'ın bunu yapması ve gece geç saatlerde yapılan çalışmadan sonra beni eve götürmesi tuhaf geldi. Parmaklarımı ileri doğru oynattım, Dae-han'a baktım ve tekrar başımı eğdim.
 
 “Dae-han.”
 
 "Evet."
 
 "Neden beni seviyorsun?"
 
 Tam son sokağa girmek üzereydim. Bu bölgeyi geçip ana yol üzerinde yaklaşık beş dakika yürüdükten sonra yaşadığım apartman kompleksine ulaşacağım. Orada veda edecektim çünkü Dae-han beni sadece mahallenin yakınına götüreceğini söyledi.
 
 Lim Dae-han sorum üzerine yürümeyi bıraktı. Ondan birkaç adım uzaklaşıp başımı kaldırdım. Dae-han'ın gölgesi yukarıdaki sokak lambasının altından göründüğü gibi uzanmıştı. Villa merkezide aydınlıktı. Sırtımdan aşağı ter damlıyor gibiydi. Lim Dae-han başını eğdi, sonra bana bakmak için gözlerini hafifçe kaldırdı ve yüzünü avucuyla kapattı.
 
 "… Bilmiyorum."
 
 "Ha?"
 
 "Bilmiyorum."
 
 Lanet sözcükleri sessizce çiğnedim. Daha sonra onun bir adım öne çıkmaya çalıştığını fark ettim.
 
 "Öyle bir şey yok."
 
 “İlgilenmenin gerçekten bir nedeni yok mu? Neden? Genellikle... bir şeyler vardır. Doğru düzgün konuşmuyorduk bile."
 
 "Ah…"
 
 Lim Dae-han'ın yüzü turuncu sokak lambasının altında renk değiştirdi. Bu, bir şeyin farkına varmış birinin ifadesiydi. "Ah, ah." Bu kelimeyi defalarca söyleyen Lim Dae-an derin bir nefes aldı.
 
 "Sen."
 
 "Evet."
 
 Lim Dae-han kuru tükürüğü yuttu. Bir kez daha "Evet" dedim. Ancak o zaman Dae-han yürümeye başladı.
 
 Küçük bir geçmişe dönüş…
 
 Bu sıralarda lise 1. sınıftaydım. Final sınavımı bitirdikten sonra yaz tatilini sabırsızlıkla bekliyordum. Zaten ek dersler için okula geliyordum, bu yüzden tembel olmam doğaldı. Havalar ısındığı için beden eğitimi yapmak istemedim ama öğretmen açık havada ders verilmesi konusunda ısrar etti. Açık havada beden eğitimi ihtimali üzerine diğer çocuklar neşeyle kıyafetlerini değiştirdiler. Hava sıcak olmasına rağmen spor üniformamın altına bir tişört giydim.
 
 “Ki Young-hyun, sakın kaçma. Kaçtığın için bu kadar soluk bir ten rengin var. Peki sınava girecek misin? SAT çok fazla dayanıklılık gerektiren uzun bir oyundur evlat. Dayanıklılığını artırıyormuş gibi koş. Kaçmayı aklından bile geçirme."(SAT bizdeki yks gibi üniversiteye giriş sınavı)
 
 “…”
 
 Özellikle sıcakta zayıf olduğum için beden eğitimini atlamak istedim ama işe yaramadı. Yüksek sesle saldıran beden eğitimi öğretmeni yüzünden orijinal pozisyonuma dönmek zorunda kaldım. "Sadece yap. Hava o piç için çok sıcak, o yüzden gölgedeyken bizi taciz ediyor." Bir arkadaşım beni teselli ediyordu ve beden eğitimi öğretmenine küfrediyordu.
 
 O gün beden eğitimi dersleri için oyun alanında iki sınıf vardı. 5. sınıftı ve sınıf arkadaşlarım bundan nefret ediyordu. Nispeten sıkı çalıştığımız ve yalnızca sıradan ve oldukça uysal erkeklerin bulunduğu sınıfımızın aksine, 5. Sınıf kanunların olmadığı bir bölge gibiydi. Bir sürü iri, zorbaya benzeyen adam vardı. Söylentiye göre yakındaki bir endüstri lisesine başvurmuşlar ve başarısız olmuşlar, bu yüzden bir akademik liseye kaydolmuşlar.
 
 Ve bunun merkezinde Dae-han vardı. Belki de hava sıcak olduğundan yüzü tahrişle doluydu.
 
 "Onlarla bir şeyler yapacağımıza eminim."
 
 Komuta göre egzersiz yaparken yanımdaki kişi sesini alçaltarak şöyle dedi:
 
 “Ah, kabaca yapalım. Lanet olsun, bütün gün egzersiz yaptıktan sonra öleceğim.”
 
 5. sınıftaki çocuklardan biri sert bir ses tonuyla cevap verdi. Etrafta bir öğretmenin olup olmaması önemli değildi. "Ah," dedim farkında olmadan. Başımı çevirmek üzereyken aniden Lim Dae-han ile göz teması kurdum. Tabii ki, hızla kaçan ve yere eğilen bendim.
 
 “Futbol sınıfı 2 ve 5.”
 
 Hapis cezasına çarptırılmış gibi görünen bizim sınıfımızın aksine, 5. sınıftaki çocuklar heyecanla kıyafetlerini çıkardılar. Sadece gözlerimi devirdim. Gerçekten isteğim dışında bunu yapmak istemedim. Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım. Tenimi eritecek kadar yakan kavurucu güneşte ölmek istedim.
 
 “Ki Young-hyun, yüzünde ne var? O kadar iyi pişmiş ki."
 
 Jung Ji-pil şaka yapıyordu. İşaret ve orta parmaklarıyla bana tokat attığında başımı çevirdim ve “Ahhh, kes şunu” dedim. Jung Ji-pil tepkime eğleniyormuş gibi güldü ve spor tutkunu sınıf arkadaşları tarafından sürüklenerek götürüldü. Jung Ji-pil oyun alanının en uzak köşesine gönderildi. Jung Ji-pil saldırgan olmakta ısrar etti, bu da utanç vericiydi çünkü yapamıyordu. Jung Ji-pil benden daha kötü performans gösterdiği bir konuda blöf yapan on yedi yaşında bir gençti.
 
 Ancak uzun süredir çılgına dönen Jung Ji-pil'in bırakmaktan başka seçeneği yoktu. Bunun nedeni ise 5. sınıftaki kabadayı tipli çocukların hepsinin saldırı pozisyonunda olmasıydı. Dae-han onlardan biriydi. Lim Dae-han da bana benzeyenlere güldü. Dürüst olmak gerekirse çok uzun ve iri olduğu için futbol oynayabilecek gibi görünmüyordu. Geriye kaydım ve bir sınıf arkadaşım tarafından yakalandım.
 
 “K i Young-hyun, sen hızlı bir koşucusun, bu yüzden onları iyi engellemelisin. 
 
 “… Hey, savunmayı tercih ederim.”
 
 “Sana güveniyorum Ki Young-hyun.”
 
 Dinliyormuş gibi bile yapmadı.
 
 Hayır, hızlı koşabilmemin sebebi kardeşim. Kardeşimin huysuz bir hali var. "Hey, ölmek mi istiyorsun Ki Young-hyun? " "Kafanı kıracağım" ve Siktir git, bugün öleceksin." Bakalım neler varmış."   Hyungum ağzını açtığında bunların hepsini söylerdi. Ve son derece şiddetliydi. Kilitliyken kapıyı sanki kapı tokmağını kıracakmış gibi sallardı. Daha sonra annem onu ​​uyarıyordu: “Young-han, kes şunu! Yoksa seni yakalarım."
 
 Hayatımı kurtarmak için kaçmak zorundaydım. Evim yedinci katta ve kardeşimden kaçınmak için çılgınlar gibi merdivenlerden birinci kata koşardım ve zar zor hayatta kalırdım. Bu sadece bir hayatta kalma yarışıydı.
 
 “Ah, gerçekten bunu yapmak istemiyorum…”
 
 Ben homurdanıyordum ama zaten yenilgiye uğramış sınıf arkadaşlarım beni duyamıyordu. 5. sınıftan kazansak bile sadece birbirimizin yanından geçerken tartışırdık ama onun nesi olduğunu merak ediyordum.
 
 “…”
 
 “…”
 
 Oyun alanının ortasında dururken Lim Dae-han'la tekrar göz teması kurdum. Bu sadece bu beden eğitimi dersine beşinci kez katılışımdı. Lim Dae-han başını belli bir açıyla eğdi ve ağız şeklinde konuştu.
 
 'Neye bakıyorsun.'
 
 Hemen başımı salladım ve bakışlarımı yere indirdim.
 
 Maç başladı. Sınıfımız çaresizdi. Fiziki mücadelede kaybettik. 5. sınıftaki çocuklar çılgındı. Top elimden alındığında saçmalık, istismar, kaba söz gibi her şeyi buldum. Hayatımda bu kadar kirli bir oyun görmedim. En az bir kez topu kazanmayı denedim ama 5. sınıf ruhuna kapıldım.
 
 Sınıfımda en çok çalışan kişi Jung Ji-pil'di. Jung Ji-pil iyi vuruş yapıyor. Ayrıca vücudunun her yerinin cezalandırılacağından, omzundan dövüleceğinden ve hemen kavga edeceğinden de emindi. "Onu forvet olarak göndermeliydim" Bazılarından geç de olsa yakınmalarını duydum ama zaten iki noktadan vazgeçtikten sonra oldu.
 
 Jung Ji-pil'in çabaları sayesinde takımımız da bir gol attı. Golü atan Jung Ji-pil ortadaydı, bu yüzden doğal olarak direğe doğru itildim. Jung Ji-pil tişörtünü çıkardı ve yanmış patatese benziyordu. Derisi kirliydi ve vücudu küçülmüş bir patates gibiydi. Saçları da son zamanlarda daha da sertleşti. Terini silerek koşuyor. Dudaklarını parmağının üzerine koydu ve profesyonel bir oyuncu gibi onu gökyüzüne doğru kaldırdı.
 
 Heyecanını tam olarak ifade edemeyen Jung Ji-pil yanıma koştu. Daha sonra benimle sebepsiz yere kavga etti.
 
 "Kıyafetlerini çıkar! Sıcak değil mi? Bu havada neden iki kat giyiyorsun?”
 
 “…”
 
 “İşte bu yüzden bitkin görünüyorsun çünkü hava çok sıcak. Acele et ve çıkar!"
 
 Neden bana bağırıyorsun…
 
 Ama yanılmıyordu. Elbette sıcaktan çok güneş ışığını sevmeyen biri olarak, mümkün olduğunca az güneş ışığı almaya çalıştım. Elbette sıcaktan nefret ediyorum ve rahatsız oluyorum.
 
 En sonunda üzerimdeki kıyafetlerden birini çıkardım. Kolumu ceketimin kolundan çekip, çıkarmaya çalışmak için başımı kaldırmak üzereydim.
 
 SWISH- .
 
 PUK!
 
 Bir yerden bir top uçtu ve az önce spor tişörtümün içinden çıkan kafama çarptı. Vücudumda biriken yorgunluk, sıcaklığın acısı ve yüzeysel kansızlıkla birlikte başıma bir şok çarptı. Sarsıcı adımlarla öne doğru eğildiğimde.
 
 "Hey, Ki Young-hyun!"
 
 Ben bayılmışım.
 
 “…”
 
 “…”
 
 Gözlerimi açtığımda revirdeydim ve karşımdaki kişi Dae-han'dı. Bir yerden aldığı sandalyede oturuyordu. Revir bizim sınıfa göre daha serindi. Ayağa kalkıp "Ohhh" dedim. Lim Dae-han dişlerini sıktı ve şöyle dedi:
 
 "Üzgünüm."
 
 "Ha?"
 
 "Top yanlış yöne gitti"
 
 "Ah…"
 
 "Ben-öyle mi?" Bu konuda hiçbir şey yapamadım, bu yüzden ona sadece cevap verdim. Ne yapayım, hatta özür bile diledi. Bakışlarını yavaşça başka tarafa çevirdi. Aynı zamanda okulda zorba olmasıyla da ünlüydü ama sebepsiz yere kötü bir çocuk olmayacaktı. Dae-han'ın yüzünde hafif özür dileyen bir ifade vardı. Bunu yapmak zorunda değil. Burada dinlenebilmek çok güzel ve çocukların beden eğitiminde küçük bir kaza geçirmesi normal değil miydi?
 
 "Sorun değil, gerçekten."
 
 Cevabımda iyi biri gibi davrandım. Lee Dae-han derin bir nefes aldı.
 
 "Ama sen. Gerçekten öyle mi görünüyordun?”
 
 Neyden bahsediyorsun?
 
 Bilmediğim bir soruya yanıt olarak başımı salladım. Bir süredir bana bakan Lim Dae-han şöyle dedi: "Hayır, hayır, hayır. Eğer iyiysen gideceğim." Daha sonra hiç tereddüt etmeden ayağa kalktı ve uzaklaştı. Dudaklarımı büzdüm ve yatağa yaslanıp kapının hafifçe açılıp ardından hızla kapanmasını izledim.
 
 Her neyse, dinlenebilmek güzeldi.
✩✩✩
Plum Candy Love Bölüm5 Plum Candy Love Bölüm5 Reviewed by LELE on Ocak 30, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi