Plum Candy Love Bölüm3

 “Hey! Ki Young-hyun. Hadi gidip yemek yiyelim."
 
 Beni arayan Jung Ji-pil'di. Jung Ji-pil birinci sınıftan beri yakın arkadaşımdır. Takma adı 'Feel' ama beni özellikle seviyordu çünkü ona bu şekilde seslenmeyen tek kişi bendim. Dürüst olmak gerekirse, ona bu kadar düşük kaliteli bir lakapla hitap etmek istemedim ve Ji-pil'in yanındaki kıkırdamayı duymak sinir bozucuydu: ' Ah, neden ailemin bana verdiği değerli ismi böyle çağırıyorsun? Ha!'
 
 Öğle vaktinin geldiğini duyduğumda uyandım. Ancak klima düne göre daha serindi. Koridordan çıkmak cehennem olurdu. Ah, yemek yiyemeyecek kadar tembelim. Kafeterya kapı açılır açılmaz ortaya çıksa iyi olurdu ama bu çok saçmaydı.
 
 Sınıfın arka koltuğuna oturduğumda arka kapıdan dışarı bir adım attım ve diğer öğrencileri sebepsiz yere endişe veren adamlara baktım. Ve erkeklerin ortasında sessizce onları dinleyen Lim Dae-han ile göz teması kurdum.
 
 “…”
 
 “…”
 
 Bakışlarını ilk kaçıran bendim. Ellerimi öne doğru uzattım ve tereddüt ettim. Neden gözlerimiz buluşmak zorundaydı? Hatta bir gece önce bana kısa mesaj gönderdi. Dün beni eve götürmeyi de teklif etti. Ancak ona evimin yolunu göstermek istemedim, bu yüzden ona yalnız gideceğimi söyledim. Çok şükür tek başıma gidebildim. Ancak eve gelir gelmez 10 dakika arayla üç mesaj geldi.
 
 Dae-han: [Eve güvenli bir şekilde varabildin mi?] 17:28
 
 Dae-han: [Yemek yedin mi?] 17:38
 
 Dae-han: [Hadi arayalım] 17:48 
 
 Dae-han, gönderdiği mesaja cevap vermeden hareketsiz otururken hala orada olup olmadığımı öğrenmek için aradı. Sonra önemsiz konuşmaya devam etti.
 
 Bir an durakladım, önceki gün olanları düşündüm ama adımı çağıran bir ses beni irkiltti.
 
 "Hey! Ki Young-hyun."
 
 Dae-han el salladı ve bena seslendi. Lim Dae-han'a bakan beş çift gözün hepsi bana döndü. Cevap vermek yerine yakamı güneşte kurumuş bir balık gibi kaldırdım ve Dae-han'a baktım.
 
 "Hadi gidip yemek yiyelim."
 
 “…”
 
 Jung Ji-pil'in bakışları bana döndü. Ellerimi salladım. Lim Dae-han elini cebine koydu ve yaklaştı. Hayır. Lütfen bana gelme. Lim Dae-han'ın şimdiden önümde durması beni çok şaşırttı. Benden çok daha uzundu, bu yüzden başımı keskin bir şekilde eğsem bile yukarı bakmak zorunda kaldım.
 
 "Benimle ye."
 
 “Ben, Cuma, arkadaşım….”
 
 Bakışlarım ileri geri Jung Ji-pil'e çevrildi.
 
 ' Benden ne yapmamı istiyorsun? ' diye gözleriyle konuştu Jung Ji-pil.
 
 "Arkadaş mı?"
 
 Lim Dae-han'ın bakışları daha sonra Jung Ji-pil'e döndü. Jung Ji-pil'in gözleri benimkilerle buluştuğu anda zorla gülümsedi. Daha sonra akıllıca bir hareketle sınıftan çıkmak üzere olan sınıf liderinin grubuna katıldı.
 
 “Ki Young-hyun, hahaha. Başka bir arkadaşımla yemek yiyeceğim. Siz ikiniz birlikte yemek yiyin."
 
 O hain…!
 
 Jung Ji-pil aslen böyle bir adamdır. Ülkesine ihanet edecek bir hain. Başının belaya gireceğini biliyormuş gibi görünüyordu, bu yüzden hemen kaçtı. 'Üzgünüm' diyen özür diler bir surat ifadesiyle Jung Ji-pil'in önünde ayağımı yere vurdum. Sonra o gitti ve ben önümdeki Dae-han'a baktım.
 
 "Hadi gidelim."
 
 Ayı büyüklüğündeki eliyle omzumu okşayan ve önden yürüyen Dae-han'dı.
 
 Munch munch.
 
 Nasıl yemek yediğini anlatacak bu kelimeden başka söylenebilecek başka bir şey yok. Lim Dae-han, kendisine yemek servisi yapan teyzelerine sevimli davranma konusunda iyiydi. Teyzeler çok sevindiler. 'Bizim Daehan'ımız çok yiyor~', 'Yeterli değilse tekrar gel. Sana daha fazlasını vereceğim.' Bunu böyle bir yorum takip etti.
 
 Sonuç olarak Daehan'ın yemek tepsisi öğretmenlerinkinden daha yüksekte yığılmıştı ve elinde tatlı olarak servis edilen üç şişe angX vardı. Bu inanılmaz. Plaka üzerinde üç angX'i tutabilen bir el. (Ç/N: AngX'in aromalı bir içecek için sansürlenmiş bir marka olduğunu tahmin ediyorum.)
 
 Lim Dae-han tabağın kenarını kaldırdı ve kaşıkla aldı Yemek çubuklarına bile ihtiyacı yoktu. Her şeyi tek kaşıkla yeme konusundaki kararlılığı göze çarpıyordu.
 
 “…”
 
 Onun önünde normal bir insan gibi sessizce yemeğimin tadını çıkardım. Konuşacak kimsenin olmaması üzücüydü ama Dae-han'ın bu kadar ustaca yemek yemesini izlerkeen sıkılmamıştım.
 
 Bir süredir burnu tabağa gömülüp yemek yiyen Lim Dae-han başını kaldırdı.
 
 "Neye bakıyorsun böyle?"diye sorduğunda başımı salladım. Lim Dae-han içini çekti ve önce kendi tabağına, sonra da benimkine baktı. Burnunun üstünü kaşıdıktan sonra yan tarafındaki tüm angX'i bana verdi.
 
 "Bunu bana neden veriyorsun?"
 
 "İç. Sıskasın ve zayıf görünüyorsun."
 
 AngX içmenin sağlığınız için iyi olduğunu söyleyen herhangi bir reklam görmedim. Ancak angX'in tadı güzeldi, bu yüzden sadece birini kabul ettim. Lim Dae-han sırayla diğer ikisine ve bana baktı.
 
 "Geri kalanını sen iç. O kadar çok içemem."
 
 “…”
 
 Lim Dae-han sadece bana baktı ve bir kez başını salladı. Daha sonra iri eliyle şişeyi açıp ağzına koydu. Dae-han'ın şişeden su içen bir geyik gibi angX içtiğini gördüğümde gülmekten ve kaşlarımı çatmaktan kendimi alamadım.
 
 “…”
 
 Daha sonra Dae-han'ın kulaklarının ucunun yine kırmızı olduğu ilginç gerçeğiyle karşılaştım. Ancak bu gerçeğe herhangi bir tepki vermedim. Gerçekten kırmızı kulakları mı var? Muhtemelen başlangıçta kırmızı değildi çünkü kulaklarının kırmızıya döndüğünü ancak bir süre sonra fark ettim. Gözlerimi pisi balığı gibi açık bir şekilde ona baktım ama bilmiyormuş gibi davranıp yemeğime odaklandım.
 
 Lim Dae-han yemeğini bitirdi ve büfeye gitti. Doğal olarak onu takip ettim ve sessizce arkasında durdum. Musa'nın Kızıldeniz'i geçmesi gibiydi. Öğrenciler Dae-han'ı gördüklerinde ikiye bölünmediler; bunun yerine Dae-han önündeki öğrencileri itti ve onları ikiye böldü.
 
 Yemeğini yeni bitirmiş olmasına rağmen bir sürü atıştırmalık almaya gitti. Üç ekmek ve iki içecek vardı. Lim Dae-han tüm atıştırmalıkları kollarında taşıyordu.
 
 "...?"
 
 Dae-han'a baktım çünkü neden bu kadar çok yiyecek aldığını bilmiyordum ve o utanmış gibi burnunu kaşıdı.
 
 "Sen bunları ye."
 
 "Daha yeni yedim."
 
 "Sadece bununla tok musun?"
 
 "Tokum…"
 
 Lim Dae-han tuhaf bir ifadede bulundu. Ben de onunla aynı ifadeyi kullanacağım. Senkronize değiliz. Bir, iki, üç, ondan yanıt gelmedi.
 
 "Sen ye."
 
 Ekmek ve içecekleri Dae-han'a verdim. Lim Dae-han derin bir iç çekti ve bana bir içecek uzattı. Elma aromalı bir paket içecekti.
 
 "Hadi dışarı çıkıp içelim."
 
 Sonra etrafta kimsenin olmadığı boş merdivenlere gittik. Burayı pek sevmedim. Yanında öğrencilerin sık sık sigara içerken yakalanması nedeniyle atık mendillerin atıldığı bir depo vardı. Elbette bunlardan biri Dae-han.
 
 Ancak beğenmediğimi söyleyemezdim. Beni merdivenlere oturttu ve sonra yanıma oturdu. O kadar iriydi ki kalçasına sarılan okul forması her an patlayacakmış gibi hissettiriyordu. Ayak bilekleri de görünüyordu. Kaba bir şekle sahip olacağı yönündeki beklentimin aksine ayak bileği kemiği gerçek bir olgun şeftali gibi yuvarlaktı ve koyu pembe bir renge sahipti.
 
 İçecek paketine bir pipet koydum ve onu Dae-han'ın yanına emdim. Lim Dae-han arkasını döndü ve yüzüme baktı. Bana angX verip bir içecek ısmarlayan Lim Dae-han'a kibar davrandım ve hiçbir şey söylemedim. Başlangıçta neye baktığını soracaktım. Dae-han'dan korktuğum için değildi.
 
 Dae-han'ın inatçı bakışları uzun sürmedi. Gözlerimi uzun bir süre kapattım ve sonra tekrar açtım. İçmek sıcaklığın kaybolmasına neden olmadı. Hava sıcak olduğu için ellerimi yelpazeledim. Aslında hangisinin daha sıcak olduğunu söylemek zordu; hava mı yoksa Dae-han'ın bakışları mı ama kesinlikle havaydı. Yapraklı bir ağacın altındaki merdiven olmasına rağmen hala mükemmel bir duman tütüyordu.
 
 Öte yandan Dae-han, benim sıcak hissedip hissetmediğimle meşguldü. Bacaklarından biri basamaklara basıyordu, diğer bacağı ise aşağıya kadar uzanıyordu. Sonra dirseklerini kalçalarına dayadı ve bana yumuşak bir bakış attı. Bakışlarını fark etmiyormuş gibi yaparak içki paketini emdim. Zemin zaten boş olduğundan tek duyulan rüzgarın estiğiydi.
 
 “... Bakmayı bırak.”
 
 Sonunda Dae-han'ın bakışlarına dayanamadım, bu yüzden doğrudan önüme baktım ve onunla göz teması kurmadan bunu söyledim. Dae-han bana sordu.
 
 "Sıcak mı?"
 
 “… Sen sıcak hissetmiyor musun?”
 
 Neredeyse haziran. Nem yüzünden kendimi vapurun içindeymiş gibi hissettim. Ağustos böceğinin sesi duyulabiliyordu. Dae-han vücudunun üst kısmını kaldırdı, omuzlarını dikleştirdi ve başını eğdi.
 
 "Kolay kolay ısınmam."
 
 Evet görebiliyorum.
 
 Konuşurken elini kaldırdı. Hemen omuz silktim. Omuz silkerken bacaklarım birbirine doğru kalkmıştı, bu biraz acınası bir durumdu. Bana bakan herkes korktuğumu anlayabilirdi. Lim Dae-han bir an durakladı, kaşları çatıldı. Ama tereddüt etmeden elini bana yaklaştırdı. Büyük ellerini yavaşça hareket ettirdi. İzlerken omuz silktim, eylemlerinin ne anlama geldiğini anlamaya çalıştım.
 
 Dae-han beni elleriyle serinletiyordu.
 
 Rüzgar tenimi gıdıklıyordu. Ancak ellerini birkaç kez hareket ettirerek sıcaklığın azalmasının imkanı yoktu.
 
 Dae-han'ın bunu yaptığını gördüğümde çok şaşırdım. Bir pipet emdim ve ona boş boş baktım. Dae-han gözleriyle sordu. Bu, sıcaklığın azalıp azalmadığını soran bir yüzdü.
 
 "Sınıfa gitmek istiyorum."
 
 “Neden sınıf? Sınıfta dalgın bir şekilde oturacaksın."
 
 Dae-han'ı görmezden geldiğimden değil ama birlikte oynadığımız grubun farklı olması nedeniyle bu kaçınılmazdı. Dae-han'la hiç arkadaş olmadım. Sonra birdenbire haksızlık ettiğimi hissediyorum. Neden beni bu sıcak güneşin altında oturtuyor? Kendisi kolayca ısınmadığı halde!
 
 Midem kaynadıkça vücudum daha da ağrıyordu. Elimi boynumdan aşağıya doğru kaydırıp alnıma koydum. Lim Dae-han ayağa kalkmadan önce bir süre bana baktı. Gölge önümde durur durmaz düştü.
 
 "Beni takip et."
 
 Daha sonra bileğimden tuttu ve bir adım öne çıktı. Merdivenleri çıktım, köşeyi döndüm ve kantine döndüm. İlk geldiğimizde olduğundan çok daha fazla insan vardı.
 
 Kantinin köşesinde her birinin kendi masası olan dört kanepe vardı. Öğrenciler burada sık sık yer ve içerdi. Her zaman popüler bir buluşma yeri olmuştur. Hala kalabalıktı ve oturacak yer yoktu.
 
 “Hey Dae-han.”
 
 En içteki kanepede Dae-han'ın arkadaşları vardı. Onun yakın arkadaşlarıdırlar. Ama onlar benim için sadece 2, 3 veya 4 numaralı zorbalardı. Ve 1 numaralı zorba bileğimi tutuyordu.
 
 Dostça davrandılar, ellerini salladılar ve Dae-han'a seslendiler. Dae-han beni onların önüne çekti.
 
 "Kalk. Bırak otursun.”
 
 Ancak o zaman Dae-han'ın beni neden buraya getirdiğini anladım. Klimanın en iyi estiği koltuk burasıydı. Lim Dae-han adamı en uzak köşeden çekip beni onun yerine koydu.
 
 Yumuşak bir sandalyeye atılmış gibi eğildim. Klima ön taraftan esiyordu. Ah, bu harika. Peki bu soğukluk hissi nedir? Başımı kaldırdığımda bana soğuk soğuk bakan koltuk sahibiyle karşılaştım ve hemen bakışlarımı indirdim.
 
 "Sana dondurma alacağım."
 
 Lim Dae-han tekrar kantine yürüdü ve bu kez standta birkaç bin wonluk banknot uzattı. Dondurma barını kabul ettikten sonra koltuğuma geri döndü. Frezzie çubuğu masanın altından vurulduğunda dışarı fırladı. Çikolata tadı vardı. Çikolata aromalıydı. Lim Dae-han bana frezzie barı uzattı.
 
“  Senin sorunun ne Dae-han?”
 
 Bana bakan adam üzgün bir gülümsemeyle Dae-han'la konuştu. Frezzie barla uğraşırken kendimi tuhaf ve rahatsız hissediyorum. Sonunda frezzie çubuğunun ambalajını yırttı ve ağzıyla emdi. Lim Dae-han, onunla konuşan adama yandan baktı, sonra tekrar yüzüme baktı.
 
 “…”
 
 “…”
 
 Daha doğrusu dudaklarıma bakıyordu. Frezzie barı emmeyi bırakmak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Frezzie barı elimle yoğurduğumda Dae-han'ın bakışları bu sefer elime döndü. Lim Dae-han gözünü bile kırpmadı. Biraz korktum ve küçük bir ısırık verdim. Lim Dae-han başını salladı. Kulaklarım, boynum ve yüzüm kırmızıydı. Kavurucu güneşin altında daha iyiydim.
 
 Lim Dae-han avucuyla gözlerimi kapattı. Etrafındaki insanlara bile aldırış etmeden mırıldandı.
 
 "Sen onu ye."
 
 “…”
 
 "Bunu senin için her gün alacağım."

<ÖNCEKİ                    📖               SONRAKİ>
Plum Candy Love Bölüm3 Plum Candy Love Bölüm3 Reviewed by LELE on Ocak 23, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi