Plum Candy Love Bölüm4

 Öğleden sonra saat 17.00'daki dersten sonra kendi kendine çalışıyordu. Akşam yemeğini akşam 6'da yiyecektik, yani yaklaşık bir saatimiz vardı. Uçlu kalemi çevirip probleme bakarken, düşünmeden yavaşça başımı çevirdim. Dae-han yeri ve çevresi tamamen boştu. Dae-han öğleden sonra 1'den sonra ortadan kayboldu. Başlangıçta dersleri atlayan bir adamdı bu yüzden öğretmen onu aramadı bile. Nereye gittiğini bilmiyorum.
 
Poke poke.(dürtmek, dürtmek)
 
 Ben Dae-han'ın koltuğuna bakarken birisi arkadan beni dürttü. Şaşırdım ve ürperdim. Kontrol etmek için başımı çevirdiğimde Jung Ji-pil'in elinde bir uçlu kalem vardı. Genellikle Joong Ji-Pil söyleyecek bir şeyi olduğunda beni uçlu kalemin silgi kısmıyla dürterdi ama bu sefer keskin kenarıyla dürttü. Sinirli bir yüzle başımı çevirdiğimde, bir defter geldi.
 
 [Tteokbokki, gidelim, gidelim]
 
 'Tamam' diye cevap verdim. Arkadan ve yana doğru hızla hareket eden defterin sesini duydum. Sadece ben değil, diğer çocuklar da not alışverişinde bulunuyordu.
 
 Bir süre sonra akşam yemeği vaktinin geldiğini haber veren zil çaldı. Jung Ji-pil sanki kükreyen bir aslanmış gibi bağırdı.
 
 "Kim tteokbokki yemeye gitmek ister?"
 
 “Jung Ji-pil yine iş başında.”
 
 Bazı insanlar kıkırdayarak ayağa kalktı ve Jung Ji-pil'i takip etti. Para bulmak için ceplerimi karıştırırken ben de Jung Ji-pil'i takip ettim. Arka kapıyı açmak üzereydim ki kapı diğer taraftan aniden açıldı.
 
 Eli cebinde sınıfa giren Lim Dae-han ile göz teması kurdum. Sigara kokusu üzerimi kapladı.
 
 "Hadi eve gidelim."
 
 Lim Dae-han başını eğerek bana söyledi. Jung Ji-pil bana sanki tekrar kaçmayı planlıyormuş gibi baktı. Parayı tutan elimi sıktım. Öğle vakti götürülmek zorunda kaldım ama bu sefer gitmeyeceğim. Bunu kararlılıkla açıkça söyledim.
 
 "Şimdi eve gitmiyorum. Tteokbokki yiyeceğim.”
 
 Dae-han'ın ifadesi tuhaftı. Dudaklarını büzerken gülüyordu. Daha sonra dudaklarını kapalı tutamayarak somurttu.
 
 “Sen çocuk musun? Tteokbokki ne? Hadi eve gidelim. Sana lezzetli bir şeyler alacağım."
 
 Başımı sağa sola salladım.
 
 "Akşamları bireysel çalışma yapıyorum, bu yüzden zaten eve gidemiyorum."
 
 Ancak o zaman Dae-han'ın ifadesi sertleşti. Sanki inanamıyormuş gibi sordu.
 
 " Gece bireysel çalışma mı?"
 
 "Evet."
 
 "Saat 10'da mı çıkıyorsun?"
 
 "Evet."
 
 "Hmm." Lim Dae-han alışılmadık bir ses tonuyla iç çekti. Sanki bir şey karşısında şok olmuş gibi gücünü geniş omuzlarından serbest bıraktı. Sonra tökezleyerek uzaklaştı. Yanımdan geçerken el salladı.
 
 "Afiyet olsun."
 
 Gözlerim inanamayarak büyüdü. Çünkü Dae-han'ın beni bu kadar kolay bırakacağını düşünmemiştim. Dae-han'ın ifadesine yan gözle baktım ama sonunda bunun ne anlama geldiğini anlayamadım. Söyleyecek bir şey aklıma bile gelmiyordu.
 
 “Hey, Ki Young-hyun, çabuk gel! Eğer gelmezsen sensiz gideceğiz. 
 
 Beni çağıran ve sınıfa birkaç kez bakan Jung Ji-pil'e yaklaştım ama Lim Dae-han içeri girdikten sonra bir daha geri dönmedi.
 
 Dae-han'ın davranışının ne anlama geldiğini ancak bir saat kadar sonra anladım. Gece bireysel çalışmasının yedek zili çaldı. Koltuğuma gizlice geri döndüm. Ben ders çalışmaya hazırlanırken sınıfın önceden kapalı olan kapısı açıldı. Gittiğini sandığım Dae-han aniden ortaya çıktı. Daha sonra oturduğu yerden pembe şeftali ifadeli kol yastığını alıp yanıma yaklaştı.
 
 "Benimle yer değiştir."
 
 Lim Dae-han sıra arkadaşıma şöyle dedi: Yine de arkadaşından büfedeki koltuğundan uzaklaşmasını istediği zamandan daha nazikti. Ama Dae-han olduğuna göre onun nazik olup olmaması önemli mi? Sıra arkadaşım hiçbir şey söylemeden çantasını topladı.
 
 Yanımda oturan Dae-han'a hayretle baktım. Akşam yemeğinde onunla ilk karşılaştığımda olduğundan daha yoğun sigara kokuyordu. Kaç sigara içti? Sigara içme odasında oturan biri gibi kokuyordu.
 
 Yoğun sigara kokusu karşısında bir an kaşlarını çattı ve başını diğer tarafa çevirdi.
 
 "Ben de geceleri kendi kendime ders çalışacağım."
 
 Dae-han fısıldadı. Ağzından şeker yuvarlanma sesi geliyordu. Bakışlarım yavaşça ona döndü. Ağzında en az üç parça şeker vardı. Ayrıca dişlerini fırçalamış gibi görünüyordu. Naneli diş macunu gibi kokuyordu ama sigara kokusunu gizleyemiyordu. Ve ses inanılmaz derecede yüksekti. Sınıftaki herkesin bunu duymuş olması mümkündü. Lim Dae-han pembe şeftali ifadeli kol yastığını masasına koyarak yerleşti. Onun gece kendi kendine çalışmasını hayal etmek de imkansızdı. 
 
 Defterime bir şeyler karalayıp Lim Dae-han'a göstermeden önce ona baktım .
 
 [Saat 10'a kadar] 
 
 Dae-han defterimi ve uçlu kalemimi aldı. Çenesini yastığa gömerek not yazdı. O kadar dağınıktı ki görmek zordu.
 
 [Biliyorum]
 
 [Sıkıcı olacak]
 
 [O zaman benimle oynamalısın]
 
 Söyleyecek başka bir şeyim olmadığından kalemin keskin kenarıyla kağıda vurdum. Lim Dae-han ders çalışacağımı sandı ve yüzünü yastığa gömdü. Sonra uyandı, yanımdaki defteri aldı ve konuştuğumuz yerdeki kâğıdı yırttı.
 
 TEEAAAR
 
 Sessiz bir sınıftı, bu yüzden ses gök gürültüsü gibiydi. Dae-han kağıdı katlayıp açtı. Muhtemelen ddakjiyi katlamak istiyordu ama pek işe yaramış gibi görünmüyordu. Kağıdı üç kez kare şeklinde katladı ve eziyet edip başarısız olduktan sonra cebine soktu. (Ç/N: Ddakji 딱지, katlanmış kağıt fayans veya Ddakji fayansı kullanan geleneksel bir Güney Kore oyunudur)
 
 “…”
 
 Sanki değerli bir hazineymiş gibi davranırken acı bir gülümsemeyi yuttu.
 
 En kötü bireysel çalışmanın birinci sınıfa ilk başladığım zaman olduğunu sanıyordum, ama en kötü bireysel çalışmam bugündü. Hepsi Dae-han yüzündendi. Lim Dae-han, yavaşça gülümseyerek ve başını yana çevirerek başını şeftali rengi kol yastığına birkaç kez gömdü. Odaklanamadım, bu yüzden sandalyeyi yüksek sesle geri çektim, cep telefonuma dokundum ve şarkıyı o kadar yüksek sesle dinledim ki ses kulaklığımdan çınladı.
 
 "Lanet etmek."
 
 Ve masa şeker ambalajlarıyla doluydu. Bana ilk teklif edildiğinde reddettim ama Dae-han bir oturuşta altısını yedi. Kulaklıklarını takıp müzik dinlerken ağzında şeker yuvarlayan Lim Dae-han, yüzünü yastığa gömüp bu kez başını bana doğru çevirdi.
 
 O kadar dikkat dağıtıcıydı ki sinirlendim ama ağzımdan bir şey çıkaramadım. Sonunda çenemi bir elime koydum, Dae-han'dan uzaklaştım ve soruya odaklandım. Yanlış olanı seçtin. Her şey yanlış görünüyordu ve neyi seçeceğimi bilemedim.
 
 Dikkati dağılan ve tek başına tuhaf şeyler yapan Lim Dae-han sessizleşti. Dae-han'ın bakışlarını fark etmemiş gibi davrandım ve ardından defterin bir köşesine yazdım.
 
 [ Ders çalışmayacak mısın? ]
 
 Sonra Lim Dae-han'la göz teması kurdum. Garip bir şekilde gülümsedim. Benimle göz teması kuran Lim Dae-han başını sağa sola salladı ve ardından sessizce orijinal pozisyonuna döndü. Sormamam gerekirdi. Ders çalışmadığın çok belli ...
 
 Lim Dae-han uçlu kalemi elimden aldı. Lim Dae-han'ın avucu sanki tutuyormuş gibi elimin arkasına dokundu, ben de anında elimi çektim. Lim Dae-han, ders çalışıp çalışmadığını soran el yazımın altına '└' işaretli bir not yazdı.
 
 [└Bugün eve birlikte gidelim]
 
 Bunu böyle yapmam gerektiğini hissettim, bu yüzden aynı formatı korudum.
 
 [└ Benimle birlikte gelen bir arkadaşım var]
 
 Aslında hiçkimse yoktu. Arkadaşlarımın hepsi farklı yönlere gidiyordu. Okulun arkasındaki bölgede yaşayan tek kişi bendim.
 
 [└Yoktur] 
 
 Dae-han yanıt verdi. Kaşlarım çatıldı. Bunu nasıl biliyor?
 
 [└Nereden biliyorsun?]
 
 Defteri ona doğru ittim. Lim Dae-han bir kolunu diğeriyle masaya dayadı ve yavaşça yazdı.
 
 [└Seni birkaç kez gördüm]
 
 [└Sen her zaman yalnızdın]
 
 [└Hahaha]
 
 'Hahaha' garip bir şekilde kıs kıs gülüyormuş gibi geliyordu ama belki de değildi, bu yüzden üzerinde fazla düşünmedim ve soru kitabını çıkardım. Yalnız olmama rağmen onunla gitmekten daha da nefret ediyorum. Sonra birdenbire aklıma bir fikir geldi. İnsanlarla ilk tanıştığımda genellikle onlara 'Nerede yaşıyorsun?', '00'da yaşıyorum' veya '00'da yaşıyorum' diye sorardım ama neden Dae-han'a nerede yaşadığımı söylemek istemedim ? Bir süre düşündüm ama sonunda başımı salladım ve soruya odaklanmaya karar verdim. Eğer tüm bunları düşünmek zorunda kalsaydım zihnim fazlasıyla karmaşık hale gelirdi.
 
 "Kahretsin…"
 
 Saat 20:20'de zil çaldı ve gece bireysel çalışmasının ilk döneminin sona erdiğinin sinyalini verdi. Aynı anda Lim Dae-han ayağa fırladı ve küfürler savurdu. Şeftali ifadeli kol yastığı bana doğru eğilmişti. Öğrenciler yorgundu ve sınıf bu noktada sessizdi ama Dae-han'ın sesi yüksek sesle çınladı.
 
 Lim Dae-han saçını karıştırdı ve yüzünde rahatsız bir ifadeyle tekrar oturdu. Duruşu alışılmadık bir şirkette çalışan bir gangsterinki gibiydi. Bacaklarını koridora doğru uzattı, kollarını hâlâ arka koltukta ders çalışmakta olan adamın masasına dayadı. Bir açıyla otururken bana yukarıdan aşağıya baktı.
 
"Bana omuz masajı yap."
 
"… Ben mi?"
 
 Babamın bile bana yaptırmayacağı şeyi sordu. Soruyu tamamen saçmalık olarak sorduğumda gönülsüzce başını salladı.
 
 "Hayır."
 
 "Benim için masaj yap. Ben de çalıştım.”
 
 Ne demek istiyorsun?
 
 Kendi kendime Dae-han hakkında homurdandım ve oturduğu masaya baktım. Lim Dae-han defterimi aldı ve içine birkaç kez adımı yazdı ve ardından kağıt sakin bir şekilde yerine yerleştirildi.
 
 “Yoksa omzuna masaj mı yapayım?”
 
 "Ah, hayır... Ah!"
 
 Dae-han beni çevirdi. Nefret ettiğim için mücadele etsem bile onu yenemedim. Arkamı dönmek zorunda kaldığımda yanımdaki kişiyle göz teması kurmak zorunda kaldım. Bir kez başını salladı ve sanki bana sempati duyuyormuş gibi başını eğdi.
 
 "Hayır... hayır, of...!"
 
 Lim Dae-han'ın eli açıkça sertti. Masaj yapmak yerine tüm omuz kemiklerimi kırmak istiyormuş gibi görünüyordu. Kaslarım zaten yırtılmış durumda. Vücudumu büktüm ama Lim Dae-han hareketsiz kaldı. O an pençe makinesindeki oyuncak bebeklerin verdiği hissi bir anda anladım. Ben de ölmeyi tercih ederim.
 
 “Ah, ah, ah, ah, lütfen…”
 
 Acımasızca omzuma baskı yapan Lim Dae-han durdu. Kollarımı göğsümde çaprazladım ve saçma bir romantik komedideki başroller gibi omuzlarımı kavuşturdum. Daha sonra aniden bedenimi çevirdi.
 
 Doğruyu söylemek gerekirse gözyaşları döktüm...
 
 “Ah, sen, çok acıtıyor… gerçekten…”
 
 Ben de Dae-han'a sanki anlayış göstermesini istercesine bunu söyledim. Lim Dae-han dudaklarımı taradı ve bir kere bana, sonra da masama baktı.
 
 “…”
 
 “…”
 
 Göz kırptığımda gözyaşlarım akıyor gibiydi. Alt dudağımı ısırarak zar zor atlatabildim. Dae-han'ın adem elması titredi. Daha sonra dudaklarını yaladı ve ayağa kalktı.
 
 "Ah... çalışamıyorum."
 
 Daha sonra sınıftan çıktı. Daha önce hiç çalışmadın! Son dakikalarda geç de olsa ayrılıyor.
 
 “Hey, Dae-han'a yanlış bir şey mi yaptın?”
 
 Yan masadaki adam benimle konuştu.
 
 "Bilmiyorum!"
 
 Öfkemi ondan çıkarmamalıydım. Dae-han'a kızamazdım. Umarım anlar. Sonra yanımda bir mırıltı duydum: "Bana neden kızgınsın..." 
 Masaya çöktüm. Ders çalışmak vakit kaybıdır. Utançtan öleceğimi sanıyordum. Omuz ağrım hala şiddetli ve yoğundu.

<ÖNCEKİ                    📖                    SONRAKİ>

Plum Candy Love Bölüm4 Plum Candy Love Bölüm4 Reviewed by LELE on Ocak 23, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi