Plum Candy Love Bölüm11

"Bugünden itibaren her gün okulda olacağım."

"Akşam bireysel çalışmasına da girecek misin?"

"Evet."

Dae-han elinde bir çalışma kitabı tutuyordu. Dürüst olmak gerekirse Lim Dae-han'ın okula yanında çanta taşıyarak geldiğini hiç görmedim. Bugün bile çantası yoktu ama yanında bir çalışma kitabı olduğunu fark ettim. Bu çok büyük bir gelişme.

"Bu."

Lim Dae-han bir içecek çıkarmak için cebine uzandı ve ona uzattı. Kare pakette satılan bir içecekti. İçeceği alıp almamakta tereddüt ettim. Bunu yapmaktan asla yorulmaz. Ona bir şey almaya çalıştığımda hiçbir şeyi kabul etmedi. İçeceği kabul etmemeye çalıştığımda bana iri ve tedirgin olmuş gözlerle baktı, bu yüzden kabul etmekten başka seçeneğim yoktu.

Ve doğal olarak yolumuza devam ettik. Dae-han omzuma şaplak atarak beni şaşırttı. "Ahhh!" diye bağırdım. Çığlık attım ve neredeyse düşecektim, öne doğru eğildim. Neyse ki Dae-han çantamın askısını yakaladı ve dik durmama yardım etti.

"Neden bu kadar zayıfsın?"

Zayıf olduğumdan değildi; Bunun nedeni Dae-han'ın güçlü olmasıydı.

Okula geldiğimizde sınıf arkadaşlarım bana ve Dae-han'a tuhaf bakışlar attılar. Bakışlarını fark ettiğimde bir şey olmamış gibi davrandılar ve arkalarını döndüler. Söylentiler yayılmaya başladı. Dae-han'ın bana zorbalık yaptığına dair söylentiler vardı.

Düşündüğünüzde bu biraz makuldü. Dae-han'dan uzakta olsam da bir nokta da hep birlikte olmaya başladık. Öğle yemeğini birlikte yedik, akşam yemeğini birlikte yedik ve bazen akşam bireysel çalışmamızda birlikte çalıştık.

Lim Dae-han omzuma dokunduğunda ya da bileğimi tuttuğunda homurdanmadan edemedim. Ona durmasını söylememe rağmen bana baktı.

... Sadece beni kızdırmaya mı çalışıyordu?

Son zamanlarda bunu düşünüyorum.

Lim Dae-han'ın sırası pencere tarafının en arka ucundaydı. Ve ben ikinci bölümün ortasındayım. Bu dönem başından beri sadık kaldığım pozisyondu. Sınıf öğretmenimiz ayda ya da haftada bir kez öğrencilere yer değiştirmesine izin verecek kadar rahat ve hevesli bir insan değildi.

Bir dönem içerisinde kaç kez yer değiştireceğimiz sınıf öğretmenimizin inisiyatifinde olduğundan, öğretmenin yer değişikliği işinden bıkkınlığından dolayı sınıfımız dönem başından beri aynıydı. Bunun sonucunda öğrenciler istedikleri zaman yer değiştirme özgürlüğüne sahip oldular.

Sınıfa girer girmez Lim Dae-han sırasından kalktı ve bana yaklaştı.

"Buradasın."

Lim Dae-han, ben onunla konuşurken sıra arkadaşıma şunları söyledi.

"Hyun-il'ah."

Sıra arkadaşımın adı Hyun-il değil, Seok-il'di. Park Seok-il.

"Hadi seninle yer değiştirelim."

"...Ne zamana kadar?"

Sıra arkadaşımın benimle konuşma şeklinin aksine, ihtiyatlı bir şekilde yanıt verdi. Lim Dae-han gözlerini yavaşça kapattı ve sonra açtı. Gözlerindeki bakış sıkıcı değildi ama oldukça seksiydi... Ne diyeceğimi bilemedim. Ama o henüz 18 yaşında!

"Değişime sonsuza kadar dayanamaz mısın? Ki Young-hyun çalışmalarımda bana yardım ediyor."

"Ah, istemiyorum..."

Sıra arkadaşım açıkça yanımda oturmaktan hoşlanıyordu. Sadece Dae-han'a hayır dedi. Bireysel çalışma sırasında bir veya iki saatliğine bunu yapabilecek olsa bile, bunu hiç değiştirmek istemiyormuş gibi görünüyordu. Beklendiği gibi Seok-il. Tam bir adamdı.

"Arkadaysan öğretmenle iyi göz teması kurabilirsin. Bu iyi bir konum."

Bir ikna.

"Lütfen sıranı değiştir."

Lim Dae-han, hiç de rica gibi görünmeyen bir ses tonuyla söyledi. Bir kez daha istemediğini söylerse bir şey söylemem gerektiğini düşündüm.

"Benimle değiştirmek ister misin?"

Arkadan bir kurtarıcının sesi duyuldu. Lim Dae-han başını eğdi ve sesin kaynağına doğru döndü. Sıra arkadaşımın arka koltuğunda. Böylece Jung Ji-pil'in arkadaşı Lim Dae-han'a önerdi.

"Hey!"

Jung Ji-pil bağırdı.

"Hayır, istemiyorum."

Dae-han'da aynısını düşünüyordu.

Jung Ji-pil titredi.

"Eğer yer değiştirirseniz öğretmene söylerim."

"Ji-pil, benimle konuşma."

Lim Dae-han'ın şaka yaptığı belliydi ama Jung Ji-pil masanın üzerinde yumruklarını sıktı ve titredi. Kazanamayacakken neden Dae-han'a böyle karşı koyduğundan emin değilim.

Sonra birdenbire bir şeyin farkına vardım.

Lim Dae-han benim dışımda herkese adlarıyla hitap ederdi. "Ki Young-hyun, Ki Young-hyun" bana hergün tam ismimle hitap ederdi. Bu arada Jung Ji-pil, Ji-pil'dir ve Park Seok-il, Hyun-il'dir. Elbette Seok-il'in adını yanlış telaffuz etmesi talihsizlikti.

"O zaman şöyle yapalım."

Lim Dae-han, koltuk değiştirmek isteyenlere ve koltuklarında kalmak isteyenlere tavsiyede bulundu.

Sen benim yerime geç, sen de onun yerine otur. Çünkü Ki  Young-hyun'la oturmak istiyorum."

"..."

"Zaten son sıraya gitmek istemiyorsun. Bu yeterli değil mi? Neden? Sen bundan da mı hoşlanmadın?"

Lim Dae-han'ın ifadesi daha da kötüleşti. Aslında Dae-han için her şey çok daha kolay görünüyordu. Sıra arkadaşım uzun bir süre huysuz bir şekilde oturdu ve sonunda başını salladı. Bunun nedeni Lim Dae-han'ın partnerime "Bana o ifadeyle bakma" demesiydi.

Sonunda sıra değişimi planlandığı gibi gitti. Öğretmen gelmeden önce hızla yer değiştirdiler. Yönetmenliği yapmak için gelen öğretmen değişen sınıfa bakarken kaşlarını çattı. Bir süre bir şeyler söyleyecektim ama benim yüzümden yapılan bir pozisyon değişikliği olduğu için hiçbir şey söylemedim.

Arkama baktım. Eski sıra arkadaşım Seok-il hala iyi görünmüyordu. Bir not defterine bir not yazıp Dae-han'a verdim.

[Diğerleriyle böyle konuşma...]

Görmemiş gibi yaptı.

[Yapma, gerçekten. Sen değil ama ben lanetleneceğim.]

Güzelce söyledim ama yine de kendimi kötü hissetmeme neden oldu. Lim Dae-han çenesini eline dayayarak cevap verdi.

"Benden ne yapmamı istersin?"

Alçak bir sesle söyledi. Bir an unuttum. Lim Dae-han bir zorba ve serseri olmasına rağmen bana karşı her zaman biraz yumuşak davrandı ama diğerlerine karşı öyle değildi.

Hiçbir neden yokken ortada kaldım. Lim Dae-han, çenesini eline dayayarak bana bakarken parmağıyla elimin üstüne hafifçe vurdu. "Yapma" diye mırıldandım.

"..."

Dae-han'ın bana baktığını hissedebiliyordum ama göz teması kurmadım. Masamın çekmecesinden bir defter aldım. Lim Dae-han kısa süre sonra sırasından kalktı ve sınıftan ayrıldı. Kapının kapandığını duydum ama dönmedim.

Yakında İngilizce dinlemenin başlayacağını söyleyen bir yayın vardı. Okulda 20 dakika boyunca İngilizce dinleme oyunu oynanırdı. Çalışma kitabını isteyen kişi satın almış, satın almak istemeyen kişi ise yalnızca yayındaki cümleleri çalışmış ve yazmıştır. Ben ikinci gruba dahildim.

Dürüst olmak gerekirse Lim Dae-han aslında böyle bir adamdı. Ayrıca tanımadığım erkeklerle daha yumuşak konuşma eğilimindeyim. Normalde umurumda bile olmazdı. Ama neden bu kadar üzgün hissediyorum?

'Hey, Ki Young-hyun.'

'Ki Young-hyun.'

Dae-han'ın beni çağıran sesini hatırladım. Sonunda dudaklarımı kıvırıp gülümsedim. Aklım onun emredişindeydi. Dae-han'ın arkadaşlarıma dikkatsiz davranması hoşuma gitmiyor ama onlara fazla iyi davranması da biraz... Gerçekte de böyle mi? Gözlerim hiçbir neden yokken gergindi. Başımı salladım ve İngilizce cümlelere odaklanmaya karar verdim. Dürüst olmak gerekirse konsantre olamadım.

İngilizce dinlemenin ardından ilk dersin bitmesini beklerken Lim Dae-han ortaya çıktı. Ellerinde atıştırmalıklar ve içecekler vardı. Sabah hemen ağzıma girmesini bekliyordum ama Dae-han onu bir kenara koydu.

"Senden yer değiştirmeni istediğim için özür dilerim."

"..."

Yüzünde huysuz bir ifade olan Park Seok-il, Lim Dae-han'a baktı.

"Bunu ye ve kızma."

Lim Dae-han, insanları ikna etmek için yiyecekleri kullandı. Büyük bir plastik şişe içecek ve şeker aldıktan sonra ifadesini hemen gevşeten Park Seok-il'den bahsetmiyorum bile. Sonra bunu düşünürken bile bunu eğlenceli buldum, "Ah, evet. Oturabilirsin." Park Seok-il'in sesi kısıldı. Lim Dae-han ağzının kenarlarını indirdi ve başını şimdiki koltuğuna çevirdi. Park Seok-il'e ulaştım.

"Bana biraz ver."

"Hey, o benim."

Diş gıcırdatmaya benzer bir ses duyduğumda başımı yana eğdim ve Jung Ji-pil, Lim Dae-han'a şiddetle bakıyordu. Bunu neden yaptığını bilmiyorum.

İki kurabiyeyi aldıktan sonra başımı tekrar öne çevirdim. Lim Dae-han masanın çekmecesini karıştırıyordu. Kurabiyelerden birini Dae-han'a uzattım. Düşündüğünüzde hiçbir anlamı yok. Dae-han tarafından satın alındı ama ona karşı cömert davranmak zorunda olduğumu hissediyorum. Lim Dae-han parmağımın ucuna bakarken gözleriyle gülümsedi.

'İyi iş çıkardım mı?'

Ağız şekliyle sordu ama cevap veremedim. Az önce yaşadığım tüm karışıklıklardan zihnimi temizledim. Dae-han'ın arkadaşıma nasıl davrandığı gibi şeyler. Şimdi Dae-han'ın beni dinlemesi çok tuhaftı. Belki de Seok-il'e içecek ve tatlı getirmişti çünkü onun için üzülüyordu.

Duygulandığımı hissettim. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve Dae-han'a bakmak için başımı eğdim. Ona bir şey söyleyecektim ama ne diyeceğimi bilmiyordum. Aklımdan bir cümle kurdum. Arkadaşlarıma iyi davrandığın için teşekkür ederim, o zaman kafeteryaya gelecekte birlikte gidelim.

Lim Dae-han dudaklarımı ısırmaya devam eden benim aksine, özenle masanın çekmecesini karıştırdı. Bir ders kitabı çıkarmak istedi çünkü masasında sadece bir çalışma kitabı ve keskin bir kalem vardı ama sadece kağıttan yapılmış bir ddakji çıkardı.

"Ki Young-hyun."

"Evet?"

"Hiç ders kitabım yok. Birlikte satın almalıyız."

Şansım elimden alındı.



<ÖNCEKİ                    📖                         SONRAKİ>


Plum Candy Love Bölüm11 Plum Candy Love Bölüm11 Reviewed by LELE on Mart 18, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi