Plum Candy Love Bölüm12

 Sınavın yaklaşmasıyla birlikte sınav kapsamını tamamlayan resim ve beden eğitimi dersleri yerini bireysel çalışmaya bıraktı. Klimanın serin esintisi altında, her biri kendi başına ders çalışıyor ya da cep telefonlarıyla oynuyor, öğle yemeğini bekliyorlardı.

Yanımda oturan Lim Dae-han, yelpazeyi yavaşça bana doğru salladı. Neyse, koltuğum tavandaki klimanın hemen altında, bu yüzden rüzgar düz bir çizgide esmesine rağmen hile yaptım. Bilmiyormuş gibi yaparak bakışlarımı başka yere kaydırdım ve soruya odaklandım.

"Çalışamıyorum."

Lim Dae-han alçak sesle konuştu. Dostça davranıyormuş gibi yaparak gözlerimi devirdim, sonra dikkatimi tekrar soruya verdim. Silla'nın dış politikasını okumaya devam ettim. Metni okurken Dae-han'a bakmaya devam ettim. Lim Dae-han, vücudunu öne döndürmeden önce bir an çenesini eline dayayarak fanını salladı.

Şu ana kadar size Dae-han'ın çalışıp çalışmadığını söylüyorum. Hiç ders çalışmadı! O kadar iyiydi ki ders çalışma kisvesi altında sıra değiştirdi ama şeftali ifadeli kol yastığını getirip onunla yattı. Eğer durum buysa, ona artık sabah beni almasına gerek olmadığını söyledim ama dinliyormuş gibi bile yapmadı.

İkinci sorun ise Dae-han'ın arkadaşlarıydı.

Bir an bile onu başıboş bırakmadılar.

"Hey Dae-han. Geri gel."

Bazen onu dersleri atlamaya teşvik ediyorlar.

"Dae-han, bekle. Ha?"

Onu sigara içmeye çağırıyorlar.

"Hey, Dae-han~ Hak-pyeong oppa'nın Kakaotalk'ını görmezden geldiğini duydum."

Hatta bir iletişim sorununu bildirmek için buraya geldiler...

Neyse, huzurlu yerim bir anda sıcak bir yere dönüştü. Lim Dae-han, rahatsızlıktan dolayı üzgün olduğuna dair hiçbir belirti göstermedi. Onlarla özgürce konuştu ve hatta sigara içmek için dışarı çıktı. Haberci, Dae-han'ın çalışmaya başladığı için iletişimini sildiğini iddia ederek saçma bir açıklama yaptı. Aslında Dae-han benimle sonsuz zaman geçirse de...

Dae-han'ın her zaman kibirli bir tavrı vardı. Bacak bacak üstüne attı, başını hafifçe eğdi ve cep telefonuna bakıyordu. Ne yaptığını görmek için Dae-han'ın telefonuna baktım ve o telefonda kurabiye oyunu oynuyordu. Uzun zamandır trendin dışında kalan bir oyundu. Lim Dae-han bana döndü ve gözlerimiz buluştu.

"Bana kalp gönder."

Lim Dae-han, oyunda bir kalbin hayat olduğunu söyledi. Onun anlamsız isteğine yanıt olarak dikkatlice cep telefonumu çıkardım. Sonra Dae-han'ın ilettiği mesaja bir kalp gönderdim. Bu oyunun büyük bir hayranı değilim ama Dae-han benden bunu istediğinden onu yüklemekten başka seçeneğim yoktu. Yapacak başka bir işim olmadığında bir süre oynardım ama asıl amaç Lim Dae-han'a kalp göndermekti. Lim Dae-han, bir kalp almanın ne kadar rahatlatıcı olduğunu düşünürken iç çekti.

Bu kadar uzun süre sonra oyun oynamaktan yorulmuş olmalı ki yüzüstü yatıyordu. Lim Dae-han yüzünü şeftali rengi kol yastığına gömdü, sonra alnını bir kez daha kol yastığına gömmeden önce dikkatle bana baktı. Kulaklarının ucu kırmızıydı.

Aniden yüzüm bile ısındı ve bakışlarımı kaçırdım. Ne diyeceğimi bilemediğim için çenemi kapalı tuttum. Dae-han neden benden bu kadar hoşlanıyor? Açıkçası bilmiyorum. Ben alçakgönüllülük de yapmıyorum. Lim Dae-han'ın çevresinde çok daha güzel insanlar olmalı. Çok erkeksi değildim, çok kadınsıda değildim. Sadece bendim.

Bu arada Dae-han koltuk değiştirdikten sonra başka bir sorunla karşılaştım. Ders çalışamama sebebim oydu. Şimdi ders çalışmak için en iyi durumdu. Klima bozuk değildi ve bazılarının üzerine forma giyeceği kadar soğuktu. Daha da iyiydi çünkü ders yoktu ve sadece bireyselçalışma vardı. Ancak Dae-han yüzünden İngilizce çalışamadım.

"Dae-han."

Parmak uçalımla Lim De-han'ın omzunu dürttüm. Vücudunu hafifçe hareket ettiren Lim Dae-han başını çevirdi ve gözlerimin içine baktı. Bakıyormuş gibi görünüyordu ama gözleri vahşiydi. Gözleri güçlüydü. Yüzündeki kemikler de dikkat çekiciydi.

"Neden ders çalışmıyorsun?"

Dikkatli bir şekilde soran benim aksine Lim Dae-han sessizdi. Çalışkan kelimesinin onun için ne anlama geldiğini bilmiyorum ama her gün okula gitmekten memnun görünüyordu ve bunun çalışkanlık olduğunu düşünüyordu. Elbette Lim Dae-han okula her gittiğinde kendini çalışkan olarak görüyordu ve Jung Ji-pil dişlerini arkadan gıcırdatıyordu. Çok acı çekiyordu çünkü onun yüzünden kulağa kelimelere bile benzemeyen şikayetleri kabul etmek zorunda kaldım.

"Ah."

Lim Dae-han, başını gömdüğü kol yastığından bir kolunu aldı. Daha sonra midesiyle destekledi. Masaya yaslandı ve çılgınca çekmece de çalışma kitabını aradı. Ödünç alınmış ya da kendisinin olsun, bir uçlu kalem her zaman kalem kutusu olmadan çekmece de bulunurdu. Uçlu kalemi çıkardı ve çalışma kitabını açtı. İlk bir iki sayfada çizim ve karalama izleri vardı ama sonrasında boş bir kağıttı. Şu anda kullanılmış kitapçıda tekrar satmak için yeterliydi.(sahaf'da)

Dae-han'ın çalışma kitabını çıkarırken samimiyetsiz bir jest yaptığını gördüm. Lim Dae-han tanımı keskin bir kalemle çizerek okudu. Yine de temel kitabı satın almasının iyi bir şey olduğunu düşündüm. Yüzlerce soru içeren bir kitap satın alsa onu çöpe atabilirdi.

Ayrıca Lim Dae-han'ın odaklandığı sosyal bilimler alanı Korece, İngilizce ve matematik yerine ezberleme konusuydu, dolayısıyla notların yükselmesine yardımcı oldu. Bir anda tuhaf, tanımlayamayan bir duyguya kapıldım. Öğretmen kalbi dedikleri şey bu muydu? Gerçeği söylemek gerekirse çok korktum.

"Imm, Dae-han."

Neden kekelediğimi bilmiyorum. Yanağını avucuna koyup samimiyetsiz bir çizgi çizerek okuyan Lim Dae-han cevap olarak gözlerini kaldırdı. Uzanıp Dae-han'ın masasında sessizce duran çalışma kitabını aldım. Sonra endişelendim. Ben öğretmen bile değilim ve bu tür şeylere tenezzül ediyorum.

İçindekiler kısmını tükenmez kalemle kontrol ettim.

"Öğle yemeğine kadar buradan buraya kadar çöz."

Sesim oldukça güçlü çıkıyor. Memnun ve tatmin olmuş hissediyorum. Lim Dae-han alay etti ve somurtttu.

"Ne yapıyorsun? Sen öğretmen bile değilsin."

İnsanları rahatsız etmek için söylenecek en iyi şey buydu.

Yine de Dae-han önce ona yapmasını söylediğim şeyi yaptı. Bilmeyince bana dokundu ve sordu. Bilmediği için utanma belirtisi yoktu. Bu beklenmedikti. Bana bir soru sorduğunda yüzünün her zamanki gibi kızarmasını bekliyordum.

Dae-han, diğerlerinin tamamlamak için iki buçuk saat harcayacağı soruların bir kısmını bir saatte tamamladı. Anlayıp anlamadığını görmek için baktım, küfretti ve iç çekti ama sonra yavaşça gözlerime baktı. Pek  tepki vermedim. 

Lim Dae-han en arka sayfaya dönerek değerlendirmeye başladı. Başımı çevirdiğimde görünmesini istemediği için vücuduyla sakladı. Bu yüzden büyük şeylerden keyif alıyorum. Biraz çevirseniz bile her şeyi kaplıyor.

"Çok sayıda doğru cevap aldın mı?"

Lim Dae-han'a omzuna dokunarak sordum. Lim Dae-han'ın vücut ısısı önemli ölçüde arttı. Kaynadığında kırmızıya dönen çaydanlık gibi bir anda kırmızıya döndü. Ağzını açmadan önce bir an durakladı.

"Hayır."

"Çok fazla hata mı yaptın?"

"...Evet."

"Sorun değil. Artık ders çalışabilirsin."

Utanan Dae-han'ı teselli ettim. Böyle bakınca eğitim konusunda oldukça yetenekli olduğumu düşünüyordum. Hiçbir şey yapmak istemiyordum ama artık üniversiteyi düşünmeye başlamalıyım. Düşüncelerimle baş başaydım ve Lim Dae-han'ın yüksek sesle açtığı çalışma kitabına göz attım. Daha sonra işini bitirdiği için tekrar yattı. Böyle zamanlarda rakipsiz bir ayı gibi görünüyor. O kadar büyük ki sadece yuvarlanıyor.

Tam o sırada öğle yemeği vaktinin geldiğini bildiren zil çaldı. Jung Ji-pil bana sert bir tokat attı. 

"Yine Dae-han'la mı yemek yiyorsun?"

"Evet."

Ben cevap vermedim ve onun yerine Dae-han cevap verdi. Jung Ji-pil kaşlarını çattı ve diğer adamlara yaklaşmadan önce hoşnutsuzluğunu açıkça dile getirdi. Bir kenara kaldırmadığım çalışma kitabıyla oynadım.

Dae-han'la öğle yemeği yerken beni rahatsız eden bir şey vardı. Yemek güzeldi. Artık Dae-han'ın çok aceleyle yemek yeme alışkanlığına alıştım. Ama bir sorun var...

"Dae-han, hadi yemek yiyelim."

"Hey, hadi 1. sınıfa katılalım böylece daha sonra yemek yiyip futbol oynayabiliriz."

Onlar Dae-han'ın arkadaşları.

Dae-han'ın arkadaşları olduklarını söylemeliyim ama zaten Dae-han'la ellerini ve ayaklarını ovuşturan adamlar onunla bir şekilde konuşmakta zorlanıyorlardı.

Bu sabah bile çalışma kitabıyla uğraşan Dae-han'a yaklaştılalar ve ne yaptığını sordular. Zaten rahatsız olan Lim Dae-han onlardan koltuğunu terk etmelerini istediğinde sessizce ayrıldılar. Dae-han'la konuşmaya geldiklerinde öğle yemeğine kadar pes etmediler.

Dae-han'a açıkça düşmanlık gösteren Jung Ji-pil'i durduramadığım için Dae-han'ın arkadaşları hakkında hiçbir şey yapamadım ve Dae-han bana Jung Ji-pil hakkında dedikodu yapmadı. Lim Dae-han, arkadaşlarının gelip gelmemesine kayıtsızdı. Ama yine de benimle konuştu.

Yine de futbol kelimesiyle oldukça ilgileniyor gibi görünüyordu, bu yüzden onlarla birkaç konuşmanın ardından Lim Dae-han dikkatini bana çevirdi.

"Hadi gidip yemek yiyelim."

Diğer okullarda genellikle çarşamba veya perşembe günleri özel yemekler sunulurken, bizim okulumuzda cuma günleri servis yapılıyor. Dae-han'ın tabağında diğer adamların iki ya da üç katı kadar kızarmış pilav vardı. Ve teyzelere nazikçe gülümseyerek elde ettiği AngX tamamen benim tarafıma yerleştirildi. Çünkü Dae-han dördünü de almış ve bana vermişti.

Doğrusunu söylemek gerekirse yemek bu şekilde servis edildiğinde Dae-han'ın arkadaşları bana tuhaf tuhaf bakarlardı. "Ben bu kadar yemem. Bu kadar çok yiyemiyorum", LimDae-han içini çekerek amcaların azarladığı bir çocuk gibi olduğumu söyledi. Sonra bir kez daha korktuktan sonra hepsini alıp cebime bir torba yoğurt tıkmaktan başka seçeneğim kalmadı.

Birlikte kafeteryaya gittik ama yemeğimizi bitirdikten sonra sınıfa ayrı ayrı gittik. Beni oraya götürmek için sınıf binasına giren Lim Dae-han, diğer çocuklarla birlikte yavaşça arka kapıya doğru yürüdü.

Sonra birdenbire eğer ben de sigara içseydim Dae-han'ın beni de yanında götüreceği düşüncesi aklıma geldi. Başımı salladım çünkü bunu düşündüğümde bile bunun saçma olduğunu biliyordum. Bunun yerine AngX pipetini emerken merdivenlerden yukarı bir adım atıyorum.

Lim Dae-han, sınıfa sigara kokarak dönenlerin aksine dişlerini fırçaladıktan, gargara yaptıktan, ellerine el kremi sürdükten ve lavanta kokusu sıktıktan sonra sırasına döndü. Doğrusunu söylemek gerekirse kokmuyordu ama saklama konusunda çok titiz davrandığı için bir şey söyleyemem.

Ders zili çaldığında Lim Dae-han sınıfa yeni girmişti. Beden eğitimi olduğu için bireysel çalışma olacağını düşündüm. Öğretmen içeri girdiğinde çalışma kitabını çıkarmak üzereydim.

"Çıkın dışarı, serseriler. Sınıf başkanı zaten çıktı ve hiçbir şey söylemeyin."

Bu bir azarlamaydı.

"Aishh..."

Yarımız şikayetçi.

"Vaah!"

Sınıf sadece ikiye bölündü. En sonunda spor kıyafetlerimizi giydik. Pencereden dışarı bir göz attım. Bu temmuz havasında ne tür spor yaparsınız? Ha... İç çektim ve kıyafetlerimi değiştirdim. Üniformasını çıkaran Lim Dae-han'a baktım. Formanın altına siyah bir tişört giymişti. Dürüst olmak gerekirse, vücudu... omuzları... köprücük kemiği...

"..."

Başımı çevirip bilmeden ona baktım. Neyse ki Dae-han bakışımı fark etmedi.

Güneş bıçak gibi parlaktı. Bütün vücudum yanıyordu ve boğazım susuz kalmıştı. Tek bir çimenliğin bile bulunmadığı oyun alanının zemininde kum taneleri parlıyordu. Düşersen her şey biter. Düşünebildiğim tek şey buydu. Hareketsiz durmak yavaş yavaş vücudumun gücünü tüketiyordu. Belki de havanın sıcak olduğunu bildiğindendir dedi öğretmen aceleyle.

"Oynamaya devam etmek isteyenler devam etsin, dinlenmek isteyenler dinlenmeli. Siz serseriler. Her gün sınıfta kıvranırsanız olacağı budur. Ne oldu, dışarı çıkın ve biraz güneşlenin... Biraz D vitamini alın..."

Sınıf arkadaşlarının çoğu bir süre dırdırı duyduktan sonra futbol oynamak için dışarı çıktı. Başlangıçta sınıfta ders çalışmak istediklerini söyleyerek öğretmene küfreden adamlar bile topun önünde kaşınıyor gibi görünüyordu. Ancak Jung Ji-pil ve ben yedek kulübesinde oturmayı tercih ettik.

Dae-han oyun alanının ortasındaydı. O da iyi vakit geçiriyordu. Sınıfta ölmenin eşiğindeydi ama oynamak için çıktığında çiçek açtı. Lim Dae-han ve ben açıkça anlaşamadık. Evde kalmayı tercih eden ben ile bu kadar hareketli ve dışarıda olmayı tercih eden Dae-han'ın anlaşması mümkün değil.

Şaşkın bir halde oyun alanına bakıyordum. Grup oluşturan adamlar dağıldı. Dae-han ortada duruyordu. Lim Dae-han topa ayağıyla vurdu. Top sporlarından nefret eden benden farklıydı.

Kısa bir süre sonra futbol maçı başladı. Hareketlerinin hızlanmasına ek olarak Jung Ji-pil yanımda homurdandı.

"Şu pisliğe bakın, topu diğer adamlara vermiyor ve kendi başına kullanıyor."

İnisiyatifi ele alan Dae-han hakkında homurdandı. Bunu neden yaptığını bilmediğim için Jung Ji-pil'e sordum.

"Neden Dae-han'dan bu kadar nefret ediyorsun?"

"Bunda rahatsız edici bir şey var mı? Ve başlangıçta diğer erkeklerden nadiren hoşlanıyorsun."

O hatalı değildi. İlk başta Dae-han'dan emin değildim ve ondan pek hoşlanmadım. Aslında sınıfta kargaşaya neden olan kişi ondan çok Dae-han'ın etrafındaki kişilerdi ama Dae-han olayın merkezinde olduğu için durum pek de iyi görünmüyordu.

Ama artık birbirimizi tanıdığımız için erkeklerle iyi geçinmeye başladı. Bazen çok baskıcı olabiliyor ama...

"Ondan hoşlanan bir sürü erkek var..."

"Hey, hepsi aynı piçler. Bir serseri."

Yani söylenecek çok fazla bir şey yok. Lim Dae-han'ı izlerken Jung Ji-pil ile sessizce konuştum. Yine de onun fikri hakkında daha fazla şey duymak istedim.

"Yine de onun kötü bir adam olduğunu düşünmüyorum."

Jung Ji-pil sözlerime yanıt olarak sanki bir maç oynamaya hazırlanıyormuş gibi derin bir nefes aldı. Bu kadar sert tepki vereceğini sanmıyorum ama sebepsiz yere abarttı.

"Hey, aldanma. 2. sınıfta Youngshik'i dolandırıyordu. Zorla cep telefonunu alıp Dae-han'a teslim ettiler."

"Dae-han'ın çok parası var."

"Adamlara internetlerini açmalarını söyledi. 1. sınıftaydı. Tüm verileri tükenene kadar bile onlara ödeme yapmadı."

"Sınırsız kullanıyor...."

Bunun yerine Wi-Fi kullanıyordu. Jung Ji-pil cevabım üzerine ciyakladı.

"Hey! O zamanlar öyle olmadığını nereden biliyorsun?"

"Bağırma."

Kulaklarım patlayacakmış gibi hissediyordum. Jung Ji-pil'in bağırışı üzerine Dae-han bize baktı. Derin bir nefes aldım. Jung Ji-pil kızgın olmasına rağmen bir an için sesini alçalttı. Sanki gizli bir hikayeymiş gibi fısıldadı.



 <ÖNCEKİ                    📖                    


Plum Candy Love Bölüm12 Plum Candy Love Bölüm12 Reviewed by LELE on Mart 18, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi