Plum Candy Love Bölüm9

Gece bireysel çalışması sona erdi. Eve gitmek için arka kapıdan çıkmak üzereyken sokakta büyük bir figür fark ettim. Bana gece geç saatte yürüyüş yaparken karşılaştığım bir ayıyı hatırlattı. Beklendiği gibi bu Dae-han'dı. Elinde bir şey kullanıyordu. Başımı eğdim ve yaklaştım. Çantanın askısını tuttuğumda gücümü ellerime ve ayak parmaklarıma odakladım.

"Merhaba."

Dae-han tekrar selamladı. Dinlediğimde sesin eskisi kadar sert ya da alçak olmadığını fark ettim. Aynı zamanda biraz üzgündü. Önceki olayı, her şeyi unutmuş birinin ifadesini yansıtıyordu. Her zamanki gibi sağır edici derecede sessizdi.

"Merhaba."

Ben de onu selamlayıp bakışlarımı indirdim. Bir yelpaze tutuyordu. Sanat akademisinde el ilanı olarak dağıtılmadı ve şekli çilek şeklindeydi. Sahibinin tarzına pek uymayan pek çok sevimli eşyası vardı. "Uhm," diye yanıtladı Dae-han. Daha sonra yelpazeyi yavaşça önümde salladı. 

"Ateşli olduğunu söylemiştin." 

"... Kendin mi aldın?"

"Onlarda sadece bu vardı."

Lim Dae-han çenesini kullanarak arka kapıdaki kırtasiye mağazasını işaret etti. Kırtasiye mağazasından çok küçük bir dükkana benziyordu. Çok fazla öğrenci gitmiyordu. Bireysel çalışma gecesinin ardından tüm öğrenciler atıştırmalık almak için dışarı çıktı. Ön kapıdan çıktıktan sonra bu tarafa gelmenin hiçbir anlamı yoktu. Ve mağaza çoktan kapanmıştı ve kapı da kapatılmıştı.

"Arka kapıdan mı geçtin? Bildiğim kadarıyla.........."

Çenemi kapalı tuttum. Lim Dae-han, Jae Chun-dong'un oğlu olarak biliniyordu, ancak bu durum üzücü olabilir. Neyse ki Jaecheon-dong'a ulaşmak için ana kapıda otobüs ya da metroya binmeniz gerekiyordu. Hiçbir şey söylemeden önümde hafifçe yayılan sallayan Dae-han'a baktım. 

"Hadi eve gidelim. Seni bırakırım."

"Beni her gün bu şekilde eve mi götüreceksin?"

"Hmm. Yapamaz mıyım?"

Aksine sorusuna karşılık başımı salladım. Umrumda değil... ama bu Dae-han için zor ve zahmetli olmaz mıydı? Birdenbire bu düşünceye kapıldım. Dae-han beni her gün alırsa ve bırakırsa bir bokta da yalnız kalacağımı düşündüm. Ama bu tür düşünceleri ağzımdan çıkaracak kadar aptal değildim.

"Gerçekten önemli değil."

Ve yavaşça caddede yürüdük. Her zamanki gibi burası sessizdi. Cıvıl cıvıl cıvıl cıvıl , diye öttü gece böceği. Villanın açık penceresinden hafif bir insan sesi gelse de atmosfer tuhaftı. 

Dilim kuru dudaklarımı hafifçe ıslattı. Dae-han'la tartışmak istediğim bir şey vardı ama ne yapacağımı bilmiyorum. Alt dudağımı ısırdım ve Dae-han'ın gözlerine baktım.

"Daha önce.... Ji-pil yüzünden..."

"Evet."

"Kızgın mısın?" 

"Evet." 

Bu kişi fazla dürüsttü. Bunu bir şekilde gizleyebilmelisin. Bir iç çektim. Ancak o zaman ağzını kapatıp guguk kuşu gibi cevap veren Lim Dae-han konuştu.

"Üzgünüm?"

"..."

"Daha önce üzgün olduğunu söylemiştin."

"Oh evet..."

Jung Ji-pil seni piç!

İçimden bir küfür savurdum.

Yanımda yürüyen Lim Dae-han'ın adımları önemli ölçüde değişti. Daha sonra önümde durdu. Gözlerimi kırpıştırıp DDae-han'a baktım. O gerçekten çok büyük diye düşündüm. 

"Eğer üzgünsen..."

"..."

Cevap vermeden ona baktım. Kafamda Dae-han'ın ne söyleyeceğini düşündüm. İlk önce bana bütün paranı ver. Söyleyeceğinin bu olduğunu sanmıyorum. İikincisi, Jung Ji-pil'i öldürmeme yardım et. Ama Jung Ji-pil benim arkadaşımdı.

 Üçüncüsü...'Burada kıyafetlerini çıkar ve benimle şunu şunu yap.'

"Elimi tut."

"..."

"..."

Ne ben ne de Dae-han bir şey söylemedik. Bir süre sonra sordum.

"....El?"

"Evet."

Lim Dae-han yumuşak bir şekilde cevap verdi, gözleri dışarı fırlayacak kadar açıktı. Yumruğumu sıkıp parmaklarımı uzattım. Alt dudağımı ısırdıktan sonra hem üst hem de alt dudaklarımı büzdü. Bozulmuş. Dae-han değildi, bendim.

Eğer Dae-han benden burada kıyafetlerimi çıkarmamı ve bunu şunu yapmamı isteseydi kesinlikle bunu yapmaya niyetim yoktu. Bu sadece düşünürken aklıma gelen rastgele bir düşünceydi.

Dae-han benden hoşlandığını söylediğinden beri. Dürüst olmak gerekirse, muhtemelen itiraf ettiğinde sadece saf düşünceleri yoktu. Ancak Dae-han ondan çok saf bir ricada bulundu.

Avuçlarımı pantolonuma sürttüm. Terleyeceğimi düşünmüyordum ama terledim. Dae-han'ın ifadesine baktım. Garip bir ifadeydi.

"Ama burada... dışarıdayız."

Etrafta kimsenin olmadığı bir ara sokakta olduğu için bundan hoşlanmadığımı söylemek tuhaftı. Dae-han'a 'Seninle el ele tutuşmak istemiyorum' diyemezdim. Doğrusunu söylemek gerekirse ben nefret de etmedim. Ağzım kurudu ve susuz kaldı.

"Ana yola varıncaya kadar."

Lim Dae-han parmaklarını birbirine sürttü ve avucunu sildi. Dae-han'ın büyük eline baktım ve başımı tekrar kaldırdım. Lim Dae-han'ın tuhaf ifadesi hiçbir rahatlama belirtisi göstermiyordu. Bana baktığında dudaklarını oynattı. Onun da gözleri hafifçe titredi. Sonunda bakışlarımı yan tarafa çevirdim. Karışık düşünceler vardı.

Çenemi olabildiğince uzağa çekerek sordum. 

"O halde Jung Ji-pil'e hiçbir şey söylemeyecek misin?"

"Evet."

"Bunun yine yapabilir. Biraz tuhaf bir adam, bu yüzden bir kere ısırdı mı bırakmıyor."

Jung Ji-pil tuhaf ama ısrarcıydı. Dae-han'la başka bir karışıklık yaşanacak. Ancak o zaman Lim Dae-han nefes verdi ve güldü.

"Yapmayacağım."

Bu, izleyenlerin gülümsemesiydi. Doğru, Dae-han'ın Jung Ji-pil gibi birini önemsemesi için hiçbir neden yoktu. Sol elimi önümdeki Dae-han'a uzattım. Lim Dae-han elime baktı ve sanki el sıkıiıyormuş gibi sol elimi sıktı. O sırada kahkahayı patlattım.

"Seni aptal. Sağ elinle tutmalısın."

"Ah." 

 (Bu ah ve oh'lar kore dizisi izlediyseniz korelilerin normal konuşmalarında kullandıkları şekilde yazılmış. Duruma göre; evet, anladım, öyle mi... gibi anlamlara geliyor)

Ancak o zaman Lim Dae-han elini değiştirdi. Elimi sıkıca tuttu. Hiçbir yere kaçmaya niyetim yoktu ama beni çok sıkı tuttuğunu hissettim. Çok fazla güç kattı. Ellerimi gevşetirken sabit tutamadım. Güç parmaklarımı acıtacak kadar güçlüydü. Gücü korkunçtu, elleri kocamandı ve kavurucu bir ateş saçıyordu.

Hiçbir şey söylemeden el ele tutuşarak sokaktan çıktık. Lim Dae-han ortada derin bir nefes aldı. Başımı çevirdiğimde Dae-han'ın boynu sertleşti. Sanki müstehcen bir film izliyormuş gibi kuru tükürüğümü yuttum. 

Tuhaf bir an yaşandı. 

Genelde şakacı biri değilim. Aksine, ciddi kişilik uyumuna aittim. Ama Lim Dae-han'ın ortaya çıkışını gördüğümde içimdeki şakacılık aniden patlak verdi. Sanki başka bir yere bakıyormuş gibi bakışlarımı diğer tarafa kaydırdım. Sonra parmaklarımla Lim Dae-han'ın avucunu gıdıkladım.

"..."

Lim Dae-han hiçbir şey söylemeden bana baktı. Sonra yavaşça gözlerimi kıstım. Benim tahminim Dae-han'ın titreyeceği yönündeydi ama hareket bile etmedi. Her an beni yakmak istermiş gibi görünen gözleri vardı. Yangın çıkacağı anlaşılıyordu. Ayırmak için elimi çektim ama o daha da sıkı tuttu.

Bir anda utanan ben oldum. "Ah," dedim. Elini bir kez daha tutmadan önce durakladım.

Şaka yapmamalıyım...

Ana yoldan sadece 10 metre uzaktaydık. Eğer o traftan gidersek Dae-han'ın elini bırakmak zorunda kalacağım.

Bir adım, iki adım, üç adım...

Uzun adımlarla yürüyüp sona geldikten sonra ana yol ortaya çıktı. Dört şeritli yolda nereye gittiği bilinmeyen arabalar geçiyordu. Lim Dae-han'ı tutan elimi serbest bıraktım. Lim Dae-han da fazla bir şey söylemeden elini bıraktı.

"..."

Bakışlarımı gizlice indirdim ve avucuma baktım. O kadar sıkı tutulan el serbest kalmıştı ama bir şeyler eksikti. Ama Dae-han'a söylemedim. Ynımda duran Lim Dae-han elini hızla cebine soktu.

"Elini tuttum çünkü.."

".....Hmm."

"İyi hissettiriyor."

Sonunda Dae-han'ın sesi titredi. Utançtan öleceğimi ben bile görebiliyor duyabiliyorum ama o bundan bahsettiğinde ayak parmaklarım kıvrıldı ve vücudum sebepsiz yere küçüldü. Cevap vermedim. İyi bie şey miydi? Ben de beğendim mi? Ama acı vericiydi. Şimdi biraz boş geliyor.

Hiç bir sebep yokken avuçlarımı sildim.

"Yarın tekrar el ele tutuşabilir miyiz?"

Dae-han sordu. Zor sorular sormaya devam etti. Derin bir nefes aldım. Daha sonra temkinli bir şekilde cevap verdim.

"... Çok fazla sıkmadığın sürece."

Bunu onunla yapabilir miyim?

Birden bire  endişelendim.


<ÖNCEKİ                    📖                    SONRAKİ>



Plum Candy Love Bölüm9 Plum Candy Love Bölüm9 Reviewed by LELE on Şubat 22, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi