Plum Candy Love Bölüm8

 “Bu birine yemekle işkence etmek.”
 
 Jung Ji-pil çantaya bakarken bunu söyledi. Yanımdaki adamlar Jung Ji-pil'i bile dinlemeden yuhaladılar. Ben de öyle. Lim Dae-han beni yemek yemeye zorlamadı ve bu miktar benim yaşımdaki erkeklerin tek başına yemesi için yeterliydi.
 
 Farklı aromalarda içecek paketleri, çiğneme şekerleri ve ekmekler vardı; bunların hepsi sınıfta atıştırmak için mükemmeldi. Jung Ji-pil bana sürekli atıştırmalıklar alan Lim Dae-han'dan hoşlanmıyor gibiydi.
 
 “Seni doyurarak öldürmeye çalışıyor.”
 
 "Hey, gerçekten, saçma sapan konuşmayı bırak."
 
 Jung Ji-pil sonunda bir şey söylediğimde başını salladı. Hiçbir şey bilmeden her şeyi biliyormuş gibi başını salladığını görmek hoş değildi. Farkında olmadan Jung Ji-pil'e bakarken yüzümde sert bir ifade vardı. Jung Ji-pil dudaklarını yaladı ve omzumu okşadı.
 
 “Hey, endişelenme. Bu kardeş sana yardım edecek.”
 
 Aslında Jung Ji-pil öğleden sonra iki saat boyunca dersi atladı ve teneffüs sırasında ortaya çıkan Dae-han'ın önüne çıktı. Lim Dae-han arka kapıdan içeri girdi, başını onu engelleyen Jung Ji-pil'e doğru eğdi ve kaşlarını çattı.
 
 "Ne."
 
 Lim Dae-han, Jung Ji-pil'i görür görmez böyle tepki verdi. Jung Ji-pil iki elini de beline doğru uzattı. Davut ile Golyat arasındaki bir savaş gibiydi. Dae-han'ın Jung Ji-pil'i dövebileceğinden endişeliydim. Sınıf sağır edecek derecede sessizdi. Jung Ji-pil yüzü kızararak şunu söylemekten başka bir şey yapmadı.
 
 "Ki Young-hyun'a zorbalık yapma."
 
 "Saçmalık."
 
 Lim Dae-han biraz sinirlenmişti. Daha sonra ortada hiçbir sebep yokken duran adamın hayranını elinden aldı.
 
 "Bana bir süreliğine ödünç ver."
 
 Bu ödünç almak değil soygundu. Üzerinde sanat okulunun bilgilerinin yazılı olduğu fan Dae-han'ın elinde küçük görünüyordu. Elini birkaç kez çırptı ve Jung Ji-pil'in önünde sıktı. Sessizce güldüm çünkü farkında olmadan ona gülüyordum. Elbette Jung Ji-pil daha da öfkelendi.
 
 "Lanet olsun sana, seni kahrolası piç. Ki Young-hyun'a zorbalık yapma!”
 
 "Hey."
 
 O anda Dae-han'ın ifadesi sertleşti. Gözleri Jung Ji-pil'in omzunun üzerinden bana döndü.
 
 "O bunu söyledi mi?"
 
 “O, ne yapacaktı? Ne diyecek, gururu var. Senin tarafından zorbalığa uğradığını bana nasıl söyleyebilir?”
 
 "O zaman çeneni kapalı tut."
 
 O kadar utanıyorum ki yaşayamam bile.
 
 Beni koruyacağını söylediysen kendine güven. Kekeledi, mantıktan yoksundu ve sadece gevezelik ediyordu. Dae-han, bundan rahatsız olup olmadığını görmek için Jung Ji-pil'i geçmeye çalışıyordu. Elindeki fan hâlâ oradaydı. Jung Ji-pil arkadan bağırdı. Dövüşemiyordu bile ama ağzı konuşmayı bırakmıyordu.
 
 “Sen, piç, bilmediğimi mi sanıyorsun? Ki Young-hyun hakkında ne düşündüğünü? Çünkü Ki Young-hyun kolay bir hedef, çünkü o serseri diğer çocuklara göre daha zayıf, daha nazik bir yüze ve daha rahat bir görünüme sahip…”
 
 Ha…?
 
 “İşte bu yüzden çıldırıyorsun çünkü onu tehdit edersen hemen korkacağını düşünüyorsun. Çünkü Ki Young-hyun çok kolay… O bir inek…”
 
 O serseri…?
 
 Jung Ji-pil'in benim hakkımda bu şekilde düşündüğüne dair hiçbir fikrim yoktu. Ellerim ihanetten titriyordu. Yani kolay biri gibi göründüğüm için bir erkek gibi davranamayacağımdan korktuğunu mu söylüyorsun? Çok fazla gücüm vardı.
 
 "Hey."
 
 Sonunda oturduğum yerden kalktım. Beni nasıl böyle aşağılayabilirsin? Ona düzgün konuşmasını söylemek üzereydim ama Dae-han sözümü kesti. Bu benim için büyük bir sorundu ama Jung Ji-pil bunu şaka olarak geçiştirmeye çalışıyor gibiydi. Ben daha konuşmadan Jung Ji-pil'i itti.
 
 "Ne dedin?"
 
 “…”
 
 "Ne dedin. Hadi söyle.”
 
 Dae-han, Jung Ji-pil'i baştan aşağı inceledi. Dae-han'ın iri yapısı nedeniyle Jung Ji-pil'in yüzü düzgün görülemiyordu. O anda öne doğru ilerledim ve yavaşça ikisine doğru yöneldim. Jung Ji-pil neden delirmek zorunda ki! Bunu daha önce de biliyordum ama çocuklar Jung Ji-pil'e kötü davranmamasını söylediğinde aklıma geldi.
 
 Jung Ji-pil her an Dae-han tarafından dövülmenin eşiğinde görünüyordu. Dae-han'ın yanına doğru ilerledim. Tabii ki Jung Ji-pil çok korkmuştu. Cildi daha önce biraz soluktu ama artık tamamen beyazdı. Farkında olmadan kollarım bedenime kenetlenmişti.
 
 Belki de oluruna bırakmalıyım. Kalbim aniden kötü hissetti ama ne yapabilirdim? Jung Ji-pil normalde böyle bir adamdı…
 
 Sonunda Jung Ji-pil'in yanında duruyordum. Önden bakıldığında Dae-han'ın yüzü vahşiydi. Jung Ji-pil'i ortadan kaldırma planım onunla göz göze geldiğim anda bozuldu. Sadece dikkatimi ona odakladım. Dae-han'ın yüzü sıkıntıyla doluydu. Kaşlarını çattı ve bakışlarını yan tarafa çevirdi. Yavaşça başımı kaldırıp ona yandan baktım. Burnu sanki yükselmek üzereymiş gibi yukarıya doğru bakıyordu.
 
 "… Yapma."
 
 Dae-han'ın gözlerine baktım ve Jung Ji-pil'i arkama çektim. Jung Ji-pil sanki onun can simidiymişim gibi bileğimi tuttu. Jung Ji-pil'in bileğini çektiğimde Lim Dae-han tereddüt etmeden sınıftan ayrıldı ve vantilatörü de yanına aldı.
 
 PAT! 
 
 Ses oldukça yüksekti. Çekildim ve Jung Ji-pil'in omzuna tokat attım.
 
 "Ne yapıyorsun!"
 
 Farkında olmadan sesimi yükselttim. “Ah, ne yapıyorum?” Jung Ji-pil hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi davrandı.
 
 “Kolay olduğum için mi? Hey, şu an çok utanıyorum. Senin yüzünden her yerde dedikodular çıkacak!"
 
 Jung Ji-pil'i azarladım ve sınıftaki atmosferi taradım. Adamlardan bazıları zaten bana acıyarak bakıyordu. Lim Dae-han'ın önceki gün bana yaptığı masajı gören koltuğumun yanındaki adam sanki ne olacağını biliyormuş gibi dudaklarını büzdü. Ben Dae-han'ın zorbalığına maruz kalan öğrencilerden biriydim.
 
 Öncelikle hiç zorbalığa uğramadım.
 
 "Haaaah…"(iç çekiyor)
 
 İki elimle yüzümü ovuşturdum. Jung Ji-pil'in söylediklerini inkar bile edemezdim. Dae-han'ın gittiği arka kapıya baktım. Muhtemelen bana karşı nazik olmaya çalışıyordu ama sonra böylebir şey duydu. Ne yapacağımı bilemeden başımı eğdim ve alt dudağımı ısırdım.
 
 Durumu nasıl organize edeceğimi bilmediğim için çok düşündüm. Lim Dae-han bırakın akşamı derse bile gelmedi. Sonunda gece bireysel çalışmamı yaparken Dae-han'a bir mesaj gönderdim.
 
 Ben: [Bugün akşam bireysel çalışması yapmıyor musun?] 7:07
 
 Cevap alamayınca dudaklarımı büzdüm. Jung Ji-pil özür olarak masama donmuş meyve jölesi bırakmıştı. Tadı yeşil üzüm gibiydi ve çok lezzetliydi. Telefonumu masanın üzerine koydum ve ona baktım. Bir süre sonra bir mesaj daha gönderdim.
 
 Ben: [Ji-pil'e kızgın mısın?] 7:15
 
 Ben: [ Ama o hep böyle. ] 7:15
 
 Ben: [Onun yerine özür dileyeceğim ㅠㅠ Özür dilerim] 7:16
 
 Mesajın yanındaki kayan 1 sayısı hızla silindi. Sohbet odasından çıkmadan önce parmağımı ileri geri hareket ettirdim. Bir emoji belirdi. Diyaloğa tıkladığımda kutuda turuncu bir oyuncak ayı ağlıyordu. Alt dudağımı ısırdım. Neden bu kadar üzgün hissettiğimden emin değilim. Sonra arkada oturan Jung Ji-pil'i görmek beni bir kez daha üzdü. Neden onun yüzünden zor durumda kalmak zorundayım?
 
 Bir an içimden ağlayacak gibi oldum ve öfkemi dışa vurmak için arkama döndüm.
 
 “…”
 
 Jung Ji-pil yüzünden bugün akşam ki bireysel çalışmamı atlamak istiyorum.
 
 "Haaaaah…"
 
 Çalışma kitabının köşelerini katlarken kendi kendime mırıldandım.
 
 Ben: [Gerçekten, gerçekten, gerçekten üzgünüm] 7:22
 
 Dae-han'a tekrar özürlerimi gönderdim. Daha sonra telefonu sessizce yerine koydum. Çenemi elime dayayıp uçlu kaleme tıkladım. Soru pek ilgimi çekmedi. Cevap kağıdını kalemin keskin ucuyla dürttüm. Literatür dışı parmak izinde bir üçgen çizildi. Tanım daha sonra bir çizgiyle çizildi, numaralandırıldı ve düzenlendi.
 
 İnce ekranım parladı.
 
 Lim Dae-han: [Kusura bakma, sonra] 7:26.
 
 Lim Dae-han: [Daha sonra] 7:27
 
 Ne demek istiyorsun?
 
 Mesaj burada sona erdi. Soru işareti gönderdim ama cevap gelmedi. Neydi o... Neyse, beni endişelendirmeyi iyi beceriyorsun. Konsantre olamadım ve başımı sınıf sırasına çarptım.
 
 “Hey, Ki Young-hyun, yapma bunu.”
 
 Masamın yanından keskin bir ses duyuluyordu. Ancak o zaman ders çalışamayacağımı fark ettim. Dudaklarımı çiğniyordum ve kollarımı masaya koydum. Sadece uyumalıyım. Zaten ders çalışamıyorum bile.


<ÖNCEKİ                    📖                    SONRAKİ>

Plum Candy Love Bölüm8 Plum Candy Love Bölüm8 Reviewed by LELE on Şubat 06, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi