OWP BÖLÜM28

 Xia Wennan şu anda neler olduğunu henüz anlamamıştı. Vücudunun üst kısmı Ming Luchuan'ın insafına kalmıştı, diğer adam onu ​​çekerken ayakları birbirine çarpıyordu. "Başkan Ming, ne yapıyorsunuz?" O sordu. 

Ming Luchuan'ın ses tonu bastırılmış bir öfkeyle doluydu. "Sana, bana Başkan Ming dememeni söylemiştim."

"Ha?" dedi Xia Wennan.

Ming Luchuan, Xia Wennan'ı banyoya kadar sürükledi ve "Soyun!" diyerek onu küvete attı.

Xia Wennan alarmla göğsünü kapattı. "Bana karşı niyetin nedir?"

Ming Luchuan onun üzerinde yükselerek aşağıya baktı. "Xia Wennan, başın mı ağrıyor?" diye sorarken neredeyse dişlerini gıcırdatıyordu.

Xia Wennan göğsünü kapatan elini indirdi ve onun yerine başının etrafına sardı. " Ah hayır , ortaya çıktı!"

Ming Luchuan derin bir nefes aldı, Xia Wennan'ı sürüklemekten kırışan takım elbise ceketini çıkardı, gömleğinin düğmelerini açtı ve manşetlerini sıvadı. 

Xia Wennan küvette bağdaş kurup oturdu. Ming Luchuan'a baktı ve "Başkan Ming" diye seslendi.

Ming Luchuan ona aldırış etmedi.

Xia Wennan göğsünü okşadı. "Bana bak."

Ming Luchuan duşu açtı. Bir anda sıcak su fışkırdı ve Xia Wennan'ın kafasını ıslattı.
Xia Wennan'ın tepeden tırnağa sırılsıklam olması çok uzun sürmedi ama küvette bağdaş kurup oturduğu gerçeği tamamen gözünden kaçtı. Tekrar göğsünü okşadı ve bağırdı: "Ming Luchuan, sana bana bakmanı söylemiştim!"

Ming Luchuan sonunda ona baktı. "Sana kıyafetlerini çıkarmanı söyledim."

Bunu duyan Xia Wennan küvetin kenarına tutundu ve titreyen dizlerinin üzerinde ayağa kalktı. Hâlâ terlik giyiyordu ve küvette kayıyordu.

Ming Luchuan onu dengelemek için uzandı.

Xia Wennan, Ming Luchuan'ın elini uzaklaştırdı. "Yardımına ihtiyacım yok."
 Sırılsıklam tişörtünü alıp başının üzerinden çıkardı, bir kenara attı ve "Sana bana bakmanı söyledim" dedi.

Ming Luchuan ona ifadesizce baktı. 

Xia Wennan daha sonra isteksizce külotunu çıkarmadan önce pantolonunu çıkarmaya, nemli şortunu ve terliklerini çıkarıp bunları bir paket gibi sarmaya başladı. Duş başlığının altında durup derin bir nefes aldı ama daha aklındakini söyleyemeden burnundan su çekti ve eğilip acıyla öksürdü.

Kendisini duvara dayayıp ayakları üzerinde durabilmesi epey zaman aldı ve o zaman Ming Luchuan'a şöyle dedi: “Ben dürüst ve onurlu bir insanım. Saklayacak hiçbir şeyim yok."

"Neyin peşindesin?" Ming Luchuan'ın sesi derinleşti. 

"Beynim şu anda olması gerektiği gibi çalışmasa da," diye başladı Xia Wennan, "Ben, Xia Wennan yaşadığım sürece, her zaman o harika, dahi parfümcü olacağım."

Ming Luchuan, "Öylesin" demeden önce bir süre sessiz kaldı.

Su Xia Wennan'ın gözlerine girdi. Eliyle onları ovuşturdu ve rahatsızlık içinde başını geriye atarak, "Ben neyim?" diye sordu.

Xia Wennan'ın yüzündeki su Ming Luchuan'ın üzerine düştü. Parmağıyla sildi. "Sen ne olmak istersen osun."

Xia Wennan omzunu çırpmak için uzandı. "Elde ettin beni."

Ming Luchuan'ın sağ omzunun üzerindeki kumaşta nemli bir el izi kaldı. "Duş seni ayıltmadı mı?"

Xia Wennan, sorusuna cevap vermek yerine, "Uyandığımda yanımda olan tek kişi sendin. Bunu hiç söylememiş olsam da aslında sana gerçekten minnettarım.”

"Gerçekten mi? Benden boşanmak istemiyor musun?”

Xia Wennan başını salladı. "Koca olarak uygun olduğumuzu düşünmüyorum ama yine de kardeş olabiliriz."

"Kimse senin kardeşin olmak istemiyor." Ming Luchuan'ın ses tonu zaten buz gibiydi. 

Sözleri duyulmadı ve Xia Wennan kendi kendine şöyle konuştu: "Geçmiş yaşamdan gelen önceden belirlenmiş kardeşler." Bundan sonra aniden önemli bir konuyu hatırladı ve şöyle dedi: “Bu arada, biri bir zamanlar kıçımda kırmızı bir ben olduğunu söylemişti. Kontrol etmeme yardım etmelisin ; gerçekten orada mı?”

“Ya oradaysa? Peki ya orada değilse?"

"Ya değilse mi?" Xia Wennan biraz kızgın görünüyordu. “Eğer orada değilse, bu beni kandırdığı anlamına gelir! Onun kıçını döveceğim!” Daha sonra Ming Luchuan'a sırtını döndü, ellerini küvetin kenarına dayadı ve eğildi. "Acele et ve kontrol et."

Xia Wennan eğildiği anda kanının kafasına hücum ettiğini hissetti ve baş dönmesi on kat arttı. Kulaklarındaki suyun sesi onu dış dünyadan izole ediyordu. İlk amacını ancak eğildikten sonra hatırladı ve yüksek sesle sordu: "Orada mı?"

Bir cevap alamayınca arkasını dönmekten başka çaresi kalmadı, ancak Ming Luchuan'ın artık banyoda olmadığını fark etti. İçerideki tek kişi oydu. 

Xia Wennan bir süre aptalca yerinde dondu. Başından aşağı süzülen su damlalarına bakarak sırt üstü yatıncaya kadar yavaşça aşağı kaydı. Vücudu tüy kadar hafifti ve yavaş yavaş bilincini kaybetti.

Xia Wennan çok derin uyudu. En son bu kadar derin uyuduğu zaman muhtemelen araba kazasının ardından komadaydı. Sessizliğin boşluğuna gömüldü ve uykusu rüyalardan yoksundu. 

Bilinci aşama aşama kendisine geri döndü. Gözlerini açmadan önce şiddetli bir baş ağrısı hissetti ve ağrı bununla sınırlı değildi; sanki vücudu ciddi şekilde yıpranmış, sanki ciddi bir hastalıktan henüz iyileşmemiş gibiydi. 

Gözlerini belli belirsiz tanıdık olmayan bir çevreye açtı ama şu anda bunun üzerinde düşünemiyordu çünkü tüm odağı kendisinin ve Ming Luchuan'ın aynı yatakta olduğu gerçeğindeydi. Adam onun yanında derin uykuda yatıyordu, bu yüzden Xia Wennan onu itti ve acı dolu bir ses tonuyla sordu: "Beni dövdün mü?"

Ming Luchuan gözlerini açtığında yaptığı ilk şey Xia Wennan'la arasındaki mesafeyi korumak için geri çekilmek oldu. "Dün gece ne olduğunu hatırlıyor musun?"

"Dün gece? Ne oldu?" Xia Wennan yalnızca eve giderken bira aldığını hatırlayabiliyordu ve hatırladığı son şey tavandan tabana pencerelerin önünde içki içtiğiydi.

Ming Luchuan basitçe "Bayıldın" dedi.

Xia Wennan elini başına kaldırdı. "Gerçekten mi? Şimdiye kadar hiç bayılmadım.”
 Daha önce sınıf arkadaşlarıyla içki içmek için dışarı çıkmıştı ama olsa olsa biraz sarhoş olmuştu. Daha önce bayılana kadar hiç içmemişti. "Ne yaptım?" diye sordu ve ancak o zaman battaniyenin altında çıplak olduğunu fark etti. Daha sonra gözleri Ming Luchuan'a takıldı ve sorusu şu oldu: "Bana ne yaptın?"

"Sana ne mi yaptım ?" Ming Luchuan alay etti. “Çıplak soyunup önümde diz çöküp sana bakmamı emreden sensin.”

"İmkansız!" Xia Wennan bunu hemen reddetmeden önce düşünmek için bile durmadı. 

“Neye istersen ona inan.” Ming Luchuan battaniyeyi kaldırdı ve yataktan kalktı.

Ming Luchuan'ın hâlâ pijamalarını giyindiğini gören Xia Wennan biraz rahatladı. Ming Luchuan banyoya girerken battaniyeyi kaldırdı ve vücudunu inceledi.
 Herhangi bir olağandışı iz bulamayınca aceleyle yataktan kalktı ve kendi yatak odasına dönmek için kapıyı açtı. 

Temiz bir çift kıyafetle odasından çıktığında ve Ming Luchuan'ın mutfakta olduğunu bulduğunda, oraya doğru yürüdü ve adamın yumurta kızarttığını gördü. 
Ming Luchuan'ın keskin ve belirgin bir yan profili vardı. Dudakları sımsıkı kapalıydı ve kalın kirpikleri hafifçe aşağıya doğru eğilmişti.

"Hala üzgün müsün?" Xia Wennan yaklaşırken sordu. 

Ming Luchuan, kendisine doğru bir bakış atmadan sessizce kenara çekildi. 

Xia Wennan biraz yaralandı. "Ani mesafe ne oluyor?"

"Hala alkol koktuğunu biliyor musun?" dedi Ming Luchuan.

Xia Wennan iki eliyle ağzını kapattı. "Üzgünüm."

Ming Luchuan yumurta kızarttı, kızarmış ekmek yaptı, kahve yaptı ve her şeyi masaya getirdi. O ve Xia Wennan karşı karşıya oturdular ve kahvaltı yaptılar.

“Gerçekten o kadar sarhoş muydum?” Xia Wennan araştırdı.

Ming Luchuan'ın bakışları onu delip geçti. 

Xia Wennan tekrar denedi, "Bana bir şey yaptın mı, yapmadın mı?"

"Hmph!" 

Xia Wennan içten içe bunu reddetti. Önce özür diledi, sonra bir dilim ekmek alıp üzerine tereyağı sürdü ve büyük lokmalar aldı. "Bugün işe gitmeyecek misin?" diye sordu, kahvesinden bir yudum alırken.

Ming Luchuan zarif bir tavırla kahveyi aldı ve telaşsızca yudumladı. Bir süre sonra tekrar yerine koydu ve “Kontrol için hastaneye kadar sana eşlik edeceğim” dedi.

<ÖNCEKİ                    📖                    

OWP BÖLÜM28 OWP BÖLÜM28 Reviewed by LELE on Haziran 03, 2024 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Etiketler

BL

LOVE


Just Married


Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle, kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir.



TÜM KİTAPLAR

BL KİTAPLAR

Öne Çıkan Yayın

Things That Deserve To Die

Haftanın Favorisi